עורכי דין

עורכי דין בקריית שמונה וביישוב הגליל העליון ניתן למצוא במידעפון מדריך העסקים בצפון. כאשר מחפשים עורך דין בקריית שמונה יש לוודא שאותו עורך דין מתאים לכם. בקריית שמונה יש עורכי דין מקצועיים ומומלצים וכולם נותנים מענה ושירות מעולה. במידעפון תוכלו למצוא עורכי דין בקריית שמונה כמו עורך דין אבידן אורנה, עו״ד ונוטריון במטולה, אלברק יוסף - עורך דין ונוטריון ושמאי מקרקעין הממוקם במתחם הגפן בקריית שמונה סמוך לתדמית באיזור התעשייה הדרמוי של קריית שמונה. עורכי דין נוספים כמו יגאל אמסלם, יורם ביטון, שרון ינאי, חיים קימלמן נטלי בלגודטני ניתן למצוא בקטרויית עורכי דין בצפון באתר מידעפון.

לדף הבא
1234
לדף הקודם
נמצאו 36 עסקים
פרטים נוספים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

סמיר סולימאן

משרד עורכי דין ונוטריון

קניון 8 סנטר, קריית שמונה

סמיר סולימאן משרד עורכי דין ונוטריון ממוקם בקריית שמונה בקניון 8 סנטר קומה 4. המשרד מתמחה במשפט אזרחי, דיני עבודה, דיני נזיקין וביטוח לאומי. בנוסף, משרד סמיר סולימאן מתעסק בנזקי גוף הנגרמים מתאונות עבודה, תאונות דרכים וכו' ותחום נזקי רכוש. עו"ד ונוטריון סולימאן סמיר. משרד עורכי דין ונוטריון. קניון 8 סנטר קומה 4 קריית-שמונה. פקס: 04-6904881

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
פרטים נוספים
עסק מומלץ

אמסלם יגאל, עו"ד נוטריון בורר ומגשר

מרכז מסחרי, קריית שמונה

יגאל אמסלם עו"ד נוטריון בורר ומגשר, מייצג בענייני משפחה (גירושין, גישור, בוררות, הסכמי ממון וכו'). מקרקעין (מכירה או רכישת דירה, דיני תכנון ובניה ועוד), הוצאה לפועל (צ'קים, תובענות, כינוס נכסים, יצוג זוכים וחייבים), חוזים ודיני עבודה. מייצג בבתי המשפט, יעוץ משפטי ואסטרטגי.

זה העסק שלי

זנטי מאיר - עו"ד ונוטריון, זנטי עמי עו"ד

ככר צה"ל 120, קריית שמונה

זנטי מאיר - עו"ד ונוטריון, זנטי עמי עו"ד. ככר צה"ל 120 מרכז מסחרי קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ביטון יורם עורך דין וסוכן ביטוח

דיני עבודה, מיסים וקניין רוחני

בית ניסימיאן שד׳ תל-חי 77, קריית שמונה

עו״ד יורם ביטון, דיני עבודה, מיסים וקניין רוחני. סוכן ביטוח.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דוארי סיגל, עו"ד

משפט פלילי, תעבורה, משפט אזרחי/מסחרי

סנטר הגליל שער הגפן, ראש פינה

סיגל דוארי משרד עורכי דין בראש-פינה. משפט פלילי: גרם מוות ברשלנות, עבירות תקיפה, רכוש, עבירות סמים, עבירות מין, תעבורה: נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה, משפט אזרחי/מסחרי: צוואות, ירושות. פקס: 04-6800240 כתובת: סנטר הגליל שער הגפן ת"ד 2142

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ינאי שרון עו״ד ונוטריון

בקרו באתר שלנו

קניון 8 סנטר קומה 4, קריית שמונה

עורכת דין ונוטריון שרון ינאי, ת״ד 248 ק״ש. חיים קימלמן-עו"ד נטלי בלגודטני-עו"ד

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אלברק יוסף עורכי דין, נוטריון ושמאי מקרקעין

מתחם הגפן סמוך לתדמית, קריית שמונה

אלברק יוסף עורכי דין, נוטריון ושמאי מקרקעין. נזיקין, מקרקעין, משפחה, חוזים ותביעות כספיות, פלילי תעבורה והוצאה לפועל. זמינים ליעוץ  ראשוני טלפוני. כתובתנו החדשה: מתחם הגפן באזור תעשיה דרומי, סמוך לתדמית קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

חליחל עלי ושות'

משרד עורכי דין

הירדן 32/19, קריית שמונה

עו"ד חליחל עלי ושות', משרד עורכי דין.

תאונות עבודה, תאונות דרכים, פיצוי נזקי גוף, ביטוח לאומי, אזרחי, תעבורה, פלילי,

דוחות תנועה, נהיגה בשכרות.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

וינברג סמדר

עו"ד, נוטריון ומגשרת

מ.מסחרי לב העיר, קריית שמונה

וינברג ושות' - משרד עורכי דין, נוטריון וגישור. סמדר וינברג עורכת דין, נוטריון ומגשרת מוסמכת מטעם הנהלת בתי-משפט. מסחרי, נדל"ן, רשויות, עסקים, אנשים, משפחה, ירושה גישור ופישור. סניף בקריית-שמונה ובתל-אביב. פקס: 04-6950956

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

בר ארז עו"ד

משרד עורכי דין

סנטר הגליל, ראש פינה

בר ארז משרד עורכי דין. מקרקעין, צוואות וירושות, אזרחי, תעבורה, ייצוג בבית משפט. סנטר הגליל ראש-פינה, טל' 04-6860808.

גשר הזיו ת"ד 459 ד"נ גליל מערבי 2281500,

פקס' 04-9001775, טל' 04-9001773/4

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1234
לדף הקודם
נמצאו 36 עסקים

עורכי דין בצפון

כולנו צריכים מדי פעם את השירותים של עורך דין טוב, אם זה כאשר אנו עוברים דירה וזקוקים למישהו שינסח לנו חוזה, כאשר אנו תובעים מישהו (או מישהו תובע אותנו) או כאשר אנחנו צריכים כל שירות משפטי אחר. באיזור הצפון פועלים עורכי דין רבים וטובים, אשר ניתן להגיע אליהם באמצעות השירותים הנהדרים של מידעפון, מדריך העסקים של צפון. יש סוגים רבים של עורכי דין ובטרם פונים לעורך דין, צריכים להבין איזה סוג של עורך דין אנחנו צריכים. עוד על עורכי דין בצפון בכתבה הבאה. 

כיצד מאתרים עורכי דין בצפון?

באמצעות מידעפון, מדריך העסקים של הצפון, תוכלו לאתר את העורכי הדין המובילים באיזור זה, כדוגמת אבידן אורנה עורכת דין ונוטריון, אלברק יוסף עורכי דין ונוטריון, אמסלם יגאל - עו"ד ומגשר, עו"ד בר ארז, גילדר פרדי עו"ד, נוטריון ומגשר ועוד. ישנם עוד עורכי דין נוספים באיזור זה, אשר מתמחים במגוון רחב של תחומים. אם אתם גרים בצפון (בקריית שמונה, בחיפה, בגליל, בכינרת או בכל איזור אחר בצפון) ואתם צריכים לנסח חוזה, לעבור על מסמך משפטי או לחילופין נתקלתם בבעיה משפטית חמורה יותר (למשל אם תובעים אתכם במשפט פלילי או אזרחי), תהיו חייבים ליצור קשר עם עורך דין איכותי.

מהם השירותים אותם מספקים עורכי הדין בצפון? 

עורכי דין עוסקים במגוון רחב של תחומים - בתחום האזרחי ישנם נושאים כמו חוזים, מיסים, מקרקעין, זכויות יוצרים, קניין ועוד, וישנו גם את התחום הפלילי. אם אתם זקוקים לעורך דין באחד מהתחומים הללו ואתם גרים בצפון הארץ, תוכלו להיעזר במידעפון על מנת להגיע לעורכי הדין המובחרים הפועלים באיזור זה. עורך דין הוא איש מקצוע חשוב מאוד אשר למד שנים רבות, והשירותים שלו יכולים להשפיע באופן ישיר על מצבכם הפיננסי והאישי. לכן, כדאי לעבוד עם עורך דין איכותי ואמין שאתם סומכים עליו, אך גם כזה הגובה מחירים תחרותיים. מומלץ מאוד להשוות מחירים בטרם מחליטים עם איזה עורך דין לעבוד וגם כמובן לקבל המלצות אודות עורך הדין או משרד עורכי הדין.

 

עורכי דין בקריית שמונה | עורך דין בצפון | עורך דין בקריית שמונה