עורך דין לנזיקין

מחפשים עורך דין שמתמחה בענייני נזיקין באיזור הצפון? חוויתם תאונה במקום עבודתכם ואתם מעוניינים לתבוע את המעסיק? נפלתם בעת הליכה ברחוב בשל פגם בתשתיות שהעירייה אחראית עליהן? נפגעתם על ידי אדם כלשהו ואתם מעוניינים לדרוש פיצוי הוגן? לשם כך ישנם עורכי דין רבים שמתמחים בענייני נזיקין על מנת שאתם תוכלו לזכות למשפט הוגן וצודק ולפיצוי על הנזק שנגרם לכם מאדם מסוים, מוסד כלשהו, מעסיק או כל גורם אחר שגרם לכם לנזק בין נפשי ובין אם פיזי. ישנם מקרים רבים המתרחשים בעולמנו כל יום שיכולים להוות עילה לתביעת נזיקין. תביעת נזיקין יכולה להיגרם ממגוון של סיבות, לפעמים גובע הנזק (הנתבע) עשה זאת מבלי לשים לב או ללא כוונה תחילה לזדון ופגיעה, לפעמים סיבת התביעה לנזיקין היא בגין רשלנות ולפעמים בגלל תאונה כלשהו. על מנת שתוכלו להבין אם במקרה שאתם חוויתם יש עילה לתביעת נזיקין תוכלו לפנות למגוון הרחב של עורכי הדין המומחים בענייני נזיקין באיזור הצפון ולקבל ליווי אישי וייעוץ מקצועי שיאפשר לכם להבין לעומק את הזכויות המגיעות לכם על פי חוק. עורכי דין בקריית שמונה שאינם נמצאים באתר מידעפון מוזמנים להצטרף היום וליהנות מלקוחות פוטנציאליים שיחפשו אתכם באתרי החיפוש המובילים.

לדף הבא
1234
לדף הקודם
נמצאו 35 עסקים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

סמיר סולימאן

משרד עורכי דין ונוטריון

קניון 8 סנטר, קריית שמונה

סמיר סולימאן משרד עורכי דין ונוטריון ממוקם בקריית שמונה בקניון 8 סנטר קומה 4. המשרד מתמחה במשפט אזרחי, דיני עבודה, דיני נזיקין וביטוח לאומי. בנוסף, משרד סמיר סולימאן מתעסק בנזקי גוף הנגרמים מתאונות עבודה, תאונות דרכים וכו' ותחום נזקי רכוש. עו"ד ונוטריון סולימאן סמיר. משרד עורכי דין ונוטריון. קניון 8 סנטר קומה 4 קריית-שמונה. פקס: 04-6904881

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
פרטים נוספים
עסק מומלץ

אמסלם יגאל, עו"ד נוטריון בורר ומגשר

מרכז מסחרי, קריית שמונה

יגאל אמסלם עו"ד נוטריון בורר ומגשר, מייצג בענייני משפחה (גירושין, גישור, בוררות, הסכמי ממון וכו'). מקרקעין (מכירה או רכישת דירה, דיני תכנון ובניה ועוד), הוצאה לפועל (צ'קים, תובענות, כינוס נכסים, יצוג זוכים וחייבים), חוזים ודיני עבודה. מייצג בבתי המשפט, יעוץ משפטי ואסטרטגי.

זה העסק שלי

מנגוני רבקה עו״ד

מיסים, דיני עבודה, ביטוח לאומי

בית אלון, חצור הגלילית

רבקה מנגוני, עורכת דין (יועצת מס): מיסים, דיני עבודה, ביטוח לאומי

שמואל גרציאני, עורך דין ומגשר: צוואות, ירושות, סימני מסחר


אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דוארי סיגל, עו"ד

משפט פלילי, תעבורה, משפט אזרחי/מסחרי

סנטר הגליל שער הגפן, ראש פינה

סיגל דוארי משרד עורכי דין בראש-פינה. משפט פלילי: גרם מוות ברשלנות, עבירות תקיפה, רכוש, עבירות סמים, עבירות מין, תעבורה: נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה, משפט אזרחי/מסחרי: צוואות, ירושות. פקס: 04-6800240 כתובת: סנטר הגליל שער הגפן ת"ד 2142

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

זגורי חיים עורך דין

משפחה, הוצל״פ, תעבורה, מקרקעין, נזיקין

כיכר צה״ל 210, קריית שמונה

עו״ד חיים זגורי, דיני משפחה, הוצאה לפועל, פלת״ד, פשיטות רגל, תעבורה, מקרקעין ונזיקין.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אלברק יוסף עורכי דין, נוטריון ושמאי מקרקעין

מתחם הגפן סמוך לתדמית, קריית שמונה

אלברק יוסף עורכי דין, נוטריון ושמאי מקרקעין. נזיקין, מקרקעין, משפחה, חוזים ותביעות כספיות, פלילי תעבורה והוצאה לפועל. זמינים ליעוץ  ראשוני טלפוני. כתובתנו החדשה: מתחם הגפן באזור תעשיה דרומי, סמוך לתדמית קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מנל נילי עו"ד ונוטריון

בניין ר.וא. קומה ב', קריית שמונה

מנל נילי עו"ד ונוטריון בניין ר.וא. קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ריקנטי-רוסהר, עו"ד

בית אלון, חצור הגלילית

עו"ד ריקנטי-רוסהר, משרד עורכי דין. רשויות מקומיות, תכנון ובניה, ליווי תאגידים, מסחרי אזרחי, הוצאה לפועל, תביעות משפטיות.

בית אלון חצור הגלילית.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אקספרס ביצועים - המרכז הארצי לשירותים משפטיים

ראש פינה

שליחויות ושירותי עזר משפטיים וכלליים לציבור, לעורכי דין ולעסקים 


סנטר הגליל-שער הגפן

ראש פינה

זה העסק שלי

בר ארז עו"ד

משרד עורכי דין

סנטר הגליל, ראש פינה

בר ארז משרד עורכי דין. מקרקעין, צוואות וירושות, אזרחי, תעבורה, ייצוג בבית משפט. סנטר הגליל ראש-פינה, טל' 04-6860808.

גשר הזיו ת"ד 459 ד"נ גליל מערבי 2281500,

פקס' 04-9001775, טל' 04-9001773/4

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1234
לדף הקודם
נמצאו 35 עסקים

מידעפון מדריך העסקים בצפון מאגד עבורכם את כל עורכי הדין בגליל העליון המתמחים בתחום הנזיקין.  תוכלו למצוא אינספור עורכי דין לענייני נזיקין בקריית שמונה שישמחו לעמוד לשירותכם. בין אם חוויתם תאונה במקום עבודתכם, או שנפצעתם בשל רשלנות מקצועית של העירייה, נגרם לכם נזק נפשי מאדם כלשהו, או שתקפה אותכם חיית המחמד של השכן יכול להיות שיש לכם עילה לתביעת נזיקין שעבורה תוכלו לקבל פיצוי ולתבוע את האדם או המוסד שגרמו לכם לנזק. על מנת שתוכלו לדעת ולהבין אם עבור המקרה שחוויתם יש עילה לתביעת נזיקין ישנם עורכי דין מקצועיים ומנוסים ברחבי הצפון אשר יוכלו להסביר לכם לעומק ולהציג לכם את כל הזכויות שלכם ואת התהליך המלא של הגשת תביעה לנזיקין. קודם כל על מנת לדבר אם יש עילה לתביעת נזיקין מכורח המקרה שחוויתם, ישנה חובת הוכחה. זאת אומרת שאתם צריכים לספק הוכחה כלשהי כדי להוכיח שהאדם או המוסד אותו אתם תובעים אכן נהג ברשלנות, או פגע בכם בכוונה תחילה, או אפילו מבלי לשים לב גרם לתאונה שפגעה בכם ושאתם נפגעתם מבחינה נפשית או מבחינה פיזית (או גם וגם). לכן חשוב ללכת לעורך דין שמתמחה בענייני נזיקין על מנת שתוכלו לשתף אותו בחוויה שחוויתם והוא יוכל לומר לכם האם יש בידכם הוכחה מספקת לתביעה או לא. במידה וכן, עורך הדין לנזיקין ידע להנחות אותכם בשלבים הבאים בתהליך התביעה וילווה אותכם לאורך כל התהליך תוך מתן יחס אישי וסיוע מקצועי ואמין כדי להבטיח שתקבלו את הפיצוי והצדק שמגיעים לכם. חשוב לשים לב שעורך הדין שבו בחרתם לא מייצג בדרך כלשהי את הגוף שאותו אתם תובעים (למשל את חברת הביטוח שלכם) על מנת שזה לא ייצור בעיות בתהליך התביעה. על מנת שתוכלו למצוא את עורך הדין לנזיקין שילווה אותכם בתהליך התביעה שלכם, אתר מידעפון מדריך העסקים של הגליל העליון איגד עבורכם את הרשימה המלאה של כל עורכי הדין לנזיקין באיזור הצפון כדי שתוכלו למצוא את כל המידע במקום אחד ותחסכו זמן יקר בחיפושים באתרים השונים! חפשו באתר מידעפון עורכי דין לנזיקין באיזור הצפון ותמצאו אינספור עורכי דין המתמחים בנזיקין הממוקמים ברחבי הצפון. כל שנותר לכם הוא לבחור את עורך הדין הקרוב ביותר אליכם ולקבוע פגישת ייעוץ על מנת שתוכלו לקבל את השירות הכי טוב שמגיע לכם.