עבודות עפר

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 10 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

אחים אלקובי שירותי הובלה ומנוף בע"מ

אזור תעשיה צפוני, קריית שמונה

אחים אלקובי שירותי הובלה ומנוף בע"מ, עבודות מנוף, הובלה ואחסנת מכולות, ביטוח מטען על סחורה בהעברה, פינוי מפעלים, עבודות עפר.

אזור התעשיה הצפוני קריית-שמונה.

זה העסק שלי

אקליפטוס עיצוב נוף ותכנון פרויקטים

כפר בלום

שירותי מיני מחפרון זחלי ועבודות גינון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אפלבאום ארז ואיציק

כל עבודות העפר והפיתוח

חנה סנש 5, קריית שמונה

אפלבאום ארז ואיציק - כל עבודות העפר והפיתוח. חפירה, חציבה, פיתוח חצרות ומסלעות, בורות ליסודות, ניקוז שטחים, חפירת תעלות למים, ביוב, חשמל ותקשורת, עבודה גם בכלים קטנים, בובקט, חפירה מתחת לבתים, מטאטא כבישים. עבודות שירות לחקלאים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אחים סבגי - עבודות עפר

טרקטור, מחפרון, מיני בגר, בובקט

קריית שמונה

אחים סבגי עבודות עפר. כל עבודות הטרקטור, מחפרון, מיני באגר, בובקט, עבודות צנרת וגינון, חפירות, קווי ביוב-אינסטלציה סניטרית, תקיעת עמודים, מקדח אדמה, גידור מטעים, ריתוך צנרת.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שושני אברהם עבודות עפר

קריית שמונה

שושני אברהם עבודות עפר. אדמה גננית, אבן למסלעות, הכשרת שטחים, עבודות פיתוח, עבודות שופל זחלי+גלגלים, פינוי פסולת ועפר. קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קמרי יחי עבודות עפר

מחפרון, פיתוח, קירות אבן, קווי מים ביוב וחשמל

קריית שמונה

יחי קמרי עבודות עפר ופיתוח, עבודות מחפרון, פיתוח, קירות אבן, מסלעות, קווי מים, ביוב וחשמל. קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קמרי משה

עבודות עפר, פיתוח וחציבה

קריית שמונה

משה קמרי - עבודות עפר, פיתוח וחציבה, חפירה בכלים קטנים (בובקט ומיניבאגר), פינוי עפר ופסולת, בניה קלה ושיפוצים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דקל שיפוצים ניסים דנינו

קבלן רשום ברשם הקבלנים

קריית שמונה

דקל שיפוצים - ניסים דנינו. קבלן רשום ברשם הקבלנים לשיפוץ והרחבת מבנים. בניה ותוספות, מחיצות גבס, תקרות אקוסטיות, שיפוצים כלליים, פרקטים ופוליש, עבודות עפר ופיתוח. קבלן/מפקח לפירוק ופינוי אסבסט, צמנט ופריך מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מוצפי חיים בע"מ

עבודות עפר, פיתוח, צנרת ובניה

אזור התעשיה, קריית שמונה

מוצפי חיים, חברה לעבודות עפר, פיתוח, צנרת ובניה, קבלן רשום ברשם הקבלנים במשרד הבטחון ובמע"צ. תיקון ואביזרים לכל סוגי הצנרת, חפירה וחציבה בכל סוגי הכלים, שירות מחסן חלפים. אזור תעשיה דרומי.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 10 עסקים

עבודות עפר בקריית שמונה

בכל רחבי הארץ מתבצעות כמעט מדי יום עבודות עפר שונות והמצב בצפון אינו שונה. יש סיבות רבות בגינן יש לבצע עבודות עפר וחשוב מאוד שהחברה אשר מבצעת את העבודות תהיה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום. באיזור קריית שמונה והצפון, יש לא מעט חברות המתמחות בתחום של עבודות עפר, וניתן להגיע אליהן באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון. מומלץ להשוות בין החברות השונות, לקבל הצעות מחיר מפורטות, ולבסוף - לבחור בחברה המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלכם. עוד על עבודות עפר בקריית שמונה והצפון בכתבה הבאה.

מה כוללות עבודות עפר בקריית שמונה? 

עבודות עפר הן עבודות מגוונות מאוד הנפרשות על פני תחומים רבים. יש צורך בעבודות עפר איכותיות על מנת לבנות מבנים חדשים, להרוס מבנים קיימים, לרצף את הדרך או את הכביש, לפנות פסולת מבניין, להתקין קווי מים, ביוב וניקוז, לסלול כבישים וזוהי רשימה חלקית בלבד. חברה העוסקת בתחום של עבודות עפר צריכה להבין בכל הנושאים הללו, ולא פחות חשוב - צריכה לרכוש ציוד המתאים לכל סוגי העבודות (כגון מחפרון, באגר, טרקטורונים ועוד). כאשר יוצרים קשר עם חברה מסויימת, מומלץ לבדוק לעומק מיהם המנהלים ואנשי המקצוע בחברה המבצעת את עבודות העפר ומהי המומחיות שלהם. כדאי לבדוק שכל הציוד של החברה מתוחזק ומטופל באופן שוטף וכי אנשי המקצוע עברו את כל ההכשרות הנדרשות לביצוע מוצלח של העבודות. בין אם אתם גרים בקריית שמונה, בחיפה, בנהריה או בכל איזור אחר בצפון, במידה ותזדקקו לחברה המבצעת עבודות עפר, תוכלו למצוא אחת כזו בקלות באמצעות השירותים של מידעפון.

אילו חברות עוסקות בעבודות עפר בקריית שמונה?

יש לא מעט חברות באיזור קריית שמונה והצפון העוסקות בתחום של עבודות עפר. במידעפון - מדריך העסקים הפופולארי של הצפון, מופיעות, בין היתר, החברות הבאות - מוצפי חיים עבודות עפר, אברהם שושני עבודות עפר, אדוק דוד - עבודות עפר, אפלבאום ארז ואיציק כל עבודות העפר והפיתוח, דרדרי אבי עבודות עפר, פיתוח שיפוצים ובניה ועוד.

 

עבודות עפר בקריית שמונה | מחפרון בקריית שמונה | התקנת קווי מים בצפון | פינוי פסולת בניין בצפון