מתקין מזגנים בקריית שמונה

הקיץ או החורף הישראלים הם לעיתים קיצוניים. בתקופות האלה בשנה, המזגן הופך להיות החבר הכי טוב שלכם שתמיד יודע איך להרגיע ולתת תחושה טובה. אנחנו באתר מידעפון, החלטנו לאסוף עבורכם את כל מתקיני המזגנים בקריית שמונה כדי שתוכלו למצוא את האדם שיהפוך את החלום למציאות ויתקין לכם מזגן איכותי שיקרר או יחמם את האווירה. מתקין מזגנים בקריית שמונה מתמחה בהתקנת כל סוגי המזגנים, מזגן מיני מרכזי, מזגן אישי, מזגן עילי או מפוצל, רק תגידו והוא יהיה מותקן אצלכם. מתקין מזגנים מומלץ בקריית שמונה ניתן למצוא באתר מידעפון ללא בעיה ולהזמין התקנת מזגן בצורה מהירה. טכנאי מזגנים מקצועי יודע להתחשב במספר פרמטרים בעת התקנת מזגן חדש. סוג המזגן, המיקום האופטימלי להתקנת המזגן, גודל החלל בו הוא יהיה מותקן, בחירת מיקום מנוע המזגן ועוד. חשוב לבחור מתקין מזגנים אמין ולהשקיע את הכסף שלכם במתקין מורשה על מנת שתהנו ממזגן שפועל ללא תקלות מיותרות בשל התקנה לא נכונה ועבודה רשלנית. באתר מידעפון תמצאו מתקיני מזגנים מומלצים שמבטיחים עבודה איכותית ומדויקת.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 11 עסקים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

גבי קירור

שירות ותיקונים

רסקו 90, קריית שמונה

גבי קירור שירות תיקונים ליחידות מיזוג אוויר בקריית שמונה. מספק שירות תיקון מקררים ביתיים ומסחריים, תיקון מקפיאים וחדרי קירור והקפאה. בנוסף גבי קירור מתמחה בתיקון מזגנים בגליל העליון ומעניק שירות תיקון מזגנים מקצועי ואמין. ממוקם ברסקו 90 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אילן - מקור הקירור והמיזוג

עבודה אחראית עם צוות מקצועי

שירותי קירור, מיזוג אויר ואיוורור, יעוץ, מכירה והתקנות מזגנים, מכירת מקררים ומקפיאים ביתיים ומסחריים, חדרי הקפאה ומקררים ביתיים.

צוות מקצועי.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

א.ד. אחזקות חשמל

אבי דדון הנדסאי חשמל

קריית שמונה

אבי דדון הנדסאי חשמל. א. ד. אחזקות חשמל.

תכנון וביצוע עבודות חשמל, תעשיה, פיקוד ובקרה, מגורים, צימרים, גופי חימום, הגדלת חיבורי חשמל לבתים. אמינות, מקצועיות ושירות מהיר 24 שעות ביממה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

עם הזרם - עמירם

חברה לשירותי חשמל בע"מ

ראש פינה

עם הזרם-חברה לשירותי חשמל בע"מ. ביצוע כל עבודות החשמל. אחזקת מתקנים במתח גבוה, תעשיה, עבודות רשת, הגדלת חיבור, בניין, בקרים מתוכנתים, התקנת אזעקות, מערכות גילוי אש ועשן, אחזקת חשמל בקיבוצים, עבודות קירור ומיזוג. בהנהלת עמירם ראש-פינה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

בראל יריב חשמלאי

עבודות חשמל ומיזוג אויר

קריית שמונה

בראל יריב חשמלאי - עבודות חשמל ומיזוג אויר. קבלן רשום מס' 26466. מורשה מתח גבוה.

סוכן מורשה עולם המיזוג. קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ענק המזגנים

כיכר צה"ל 210, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

וסרמן מיזוג אויר וקירור

תכנון ובניית מתקני קירור

קריית שמונה

וסרמן מיזוג וקירור. שירות ותיקון למקררים ביתיים ומסחריים, מזגנים. תכנון ובניית מתקני קירור, חדרי קירור והקפאה, תיקון דודי שמש וחשמל. עבודה אחראית ומקצועית.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קור גל. ירון בן יאיר 18 שנות נסיון

קרור, מזגנים, מכירה, התקנה ושירות

הוורדים 6/2, קריית שמונה

ירון מיזוג אויר-קור גל. מורשה כל החברות. שירות, מכירה והתקנה לפרטיים ולתעשיה.

18 שנות נסיון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

א. אמפר - שירות מהקיבוץ

מעבדה אזורית בקיבוץ

א. אמפר - שירות מהקיבוץ. מעבדה אזורית בקיבוץ. שירותי מיזוג אויר וקירור. תיקון מכונות כביסה, כרטיסי אלקטרוניקה לתעשיה. אמינות ואחריות. קיבוץ שניר הגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

חום קור-מרק דרי

חשמל, קירור ואיוורור

יהודה הלוי 30/7, קריית שמונה

מרק דרי הנדסאי חשמל ומיזוג אויר.

חום קור-חשמל, קירור ואיוורור. חשמל בניין ותעשיה, מכירת מזגנים, מפוחי עשן, מערכת מניעת אש.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קירור מ.מ. מוריס ממן

הנדסאי חשמל

אחד העם 45, קריית שמונה

קירור מ.מ. מוריס ממן הנדסאי חשמל. שירות ותיקון מקררים ביתיים, מסחריים ומזגנים. תכנון ובניית מתקני קירור, חדרי קירור והקפאה, מתקני מים קרים, ביצוע עבודות חשמל.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 11 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם מתקיני מזגנים בקריית שמונה על מנת שתמצאו מתקין מזגנים איכותי ומקצועי שיגיע עד אליכם. מתקין מזגנים עד בית הלקוח, מתקין את כל סוגי המזגנים. בין אם אתם מעוניינים בהתקנת מזגנים בכל חדרי הבית, מזגנים אישיים לכל חדר, מזגן מיני מרכזי שנשלט על ידי מערכת בקרה אחת, מזגן מפוצל או מזגן עילי. מזגן טוב ואיכותי ישרת אתכם במשך שנים רבות בעזרת תחזוקה נכונה וכמובן, התקנה נכונה ומקצועית.


בחירת מתקין מזגנים צריכה להיעשות בצורה שקולה ונבונה על מנת שתוכלו לקבל את התמורה עבור ההשקעה הכספית שלכם. רכשתם מזגן איכותי עם מנוע חזק, כדאי גם שתזמינו מתקין מזגנים מורשה ואמין שיתקין את המזגן ללא תקלות ובצורה מדויקת ונכונה. מתקין מזגנים בקריית שמונה תמצאו באתר מידעפון ללא כל בעיה ומתוך רשימה ארוכה של אופציות. התקנת מזגנים נעשית תוך תשומת לב למספר פרטים על מנת להבטיח התקנה איכותית וכדאית לטווח הרחוק (הרי לא תרצו לשנות את מיקום המזגן שלכם לאחר ההתקנה). לכן, טכנאי המזגנים יסייע וימליץ לכם היכן הכי כדאי להתקין את המזגן לקבלת מלוא התפוקה שלו, היכן להתקין את מנוע המזגן ועוד.


בקריית שמונה מתקיני מזגנים בעלי טווחי מחירים משתנים בהתאם לכמות המזגנים המותקנת, סוג ההתקנה ומורכבותה ועוד. באתר מידעפון תמצאו מגוון רחב של טכנאי מזגנים המתקינים מזגנים בקריית שמונה ותוכלו לבחור מביניהם את הטכנאי הטוב ביותר עבורכם.


תוכלו לבצע ייעוץ עם מתקין המזגנים לגבי סוג המזגן שאתם רוצים להתקין, המיקום בבית וכדומה. בנוסף, ישנם מתקיני מזגנים בקריית שמונה שמעניקים אחריות של מספר שנים עבור התקנת המזגן. כך שאם תיתקלו בתקלה כלשהי, תוכלו לפנות אל מתקין המזגנים שלכם שכבר מכיר את סוג המזגן המותקן ואת אופי החלל. מתקיני מזגנים מתמחים בהתקנת מזגנים בבתים פרטיים, התקנת מזגנים במבנים ציבוריים, התקנת מערכת מיזוג אוויר לבניינים ועוד.


בקריית שמונה תמצאו מתקיני מזגנים בעלי תודעת שירות גבוהה וניסיון ארוך שנים בתחום. דוד קירור ומיזוג בקריית שמונה מתמחה בשירות והתקנת מזגנים ומתקני קירור וביצוע עבודות חשמל, תוכלו לפנות אליו לייעוץ דרך אתר מידעפון.