מרצפות לבית בצפון

באיזור הצפון תמצאו מגוון רחב של מרצפות לבית במגוון גדלים צבעים וטקסטורות שונות. אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל החנויות בצפון שמציעות מרצפות לבית במגוון מחירים. אם אתם מחפשים ריצוף חדש לבית או מעוניינים בהחלפת ריצוף קיים, תוכלו להנות ממגוון של מרצפות לבית גם באיזור הגליל העליון. תוכלו למצוא מרצפות קרמיקה במגוון עיצובים, טקסטורות שונות של מרצפות קרמיקה, מרצפות במגוון גדלים, מרצפות בצבעים שונים ועוד. בין אם אתם מחפשים מרצפות קרמיקה מצוירות או מרצפות קרמיקה דמוי עץ, באיזור קרית שמונה והגליל העליון תוכלו למצווא מגוון רחב של מרצפות לבית. אם אתם פותחים עסק חדש ומחפשים ריצוף לעסקים באיזור הצפון תוכלו למצוא מבחר של מרצפות החל ממרצפות גרניט פורצלן, מרצפות סלע, מרצפות בטון ועוד. בקריית שמונה תוכלו למצוא מרצפות לבית לריצוף הבית בחנות "מגוון קרמיקה" שמציעה את כל סוגי המרצפות במחירים נוחים ושירות מקצועי ואישי.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 5 עסקים
זה העסק שלי

טכניקה עובדיה

חומרי בניין ואספקה טכנית

שד' תל חי 4, קריית שמונה

טכניקה עובדיה - חומרי בניין, צבעים וכלים סניטריים. כביש ראשי שד' תל-חי 4 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קרמיקה מילניום

קרמיקה, פורצלאן, כלים סניטריים

אזור התעשיה, הגושרים
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אבני יסוד - מגוון פתרונות באבן טבעית

אולם תצוגה בקיבוץ יפתח

מגוון פתרונות באבן טבעית לריצוף פנים וחוץ, כולל אבני מדרך לגינה, חיפוי אבן חירבה, כורכר ובזלת. יעוץ, שיווק ומכירות. אולם התצוגה בקיבוץ יפתח.
ימים א'-ה' 09:00-18:00, יום ו' 09:00-13:00, סגור בשבת.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

המגרש הגדול לבניה בע"מ

כלי עבודה וחומרי בניין

אזור התעשיה, קריית שמונה

המגרש הגדול לבניה בע"מ - יבוא קרמיקה, כלי עבודה וחומרי בניין. אולם תצוגה לריצוף, כלים סניטריים, ג'אקוזי, ברזל בניין, מלט, חול, צבעים, זפת, מחיצות גבס, ביוב ומכסים ועוד. אזור התעשיה מול דב מוטורס קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קמריקה

כי זה הבית שלכם

שדה אליעזר

קמריקה - יבוא והפצה של גרניט פורצלן, קרמיקה וכלים סניטריים ממיטב המפעלים המובילים באיטליה, ספרד וגרמניה. קמריקה, כי זה הבית שלכם. מושב שדה אליעזר הגליל העליון.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 5 עסקים

באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגדנו עבורכם את כל החנויות והעסקים שמציעים מרצפות לבית בצפון במגוון רחב של עיצובים, טקסטורות ומחירים משתלמים. מחליפים את הריצוף בבית ומחפשים ריצוף חדש? בונים בית חדש ובוחרים מרצפות לבית? רוצים ריצוף לבית דמוי פרקט? באיזור הצפון תוכלו למצוא את כל סוגי המרצפות לבית בגדלים שונים ושלל סגנונות וטקסטורות. תוכלו למצוא מרצפות למרפסת, מרצפות לבית, מרצפות למקלחת, מרצפות לגינה, מרצפות לסלון ועוד. תוכלו למצוא ריצוף איכותי לבית במחירים זולים ומשתלמים. בין אם אתם מחפשים ריצוף כפרי, ריצוף מצויר, מרצפות שיש לבית, מרצפות אבן לבית ועוד. תוכלו לבחור כיצד אתם רוצים לעצב את הבית שלכם כדי להעניק לבית תחושה נעימה עם נגיעה ייחודית שלכם. בחירת ריצוף לבית היא בחירה חשובה בין אם אתם מעוניינים בהחלפת הריצוף הקיים ובין אם אתם בוחרים ריצוף חדש לבית, חשוב לבחור במרצפות איכותיות לבית שיתאימו לצרכים שלכם. לכן חשוב לקבל חוות דעת ממומחה שיעזור לכם להתאים את המרצפות לבית שלכם. באיזור הצפון תוכלו למצוא מגוון חנויות שיעניקו לכם שירות אישי וייעוץ מקצועי בבחירת ריצוף לבית. באיזור הגליל העליון, בקריית שמונה תוכלו להנות משירות וייעוץ מקצועי בחנות "מגוון קרמיקה" שמתמחה בכל סוגי הקרמיקה ומייבאת אריחי קרמיקה בייבוא מיוחד מאיטליה. בחנות "מגוון קרמיקה" תוכלו להנות מכל סוגי הקרמיקה, אריחי קרמיקה, מרצפות לבית ועוד במחירים נוחים ומשתלמים. תוכלו להתרשם ממגוון הקרמיקה באולם תצוגה מרהיב ומייעוץ אישי שיעזור לכם להתאים את מרצפות הקרמיקה המתאימות לביתיכם. תמצאו ריצוף לבית, ריצוף לגינה, מרצפות מעוצבות, מרצפות מצוירות, מרצפות בגדלים שונים, מרצפות בצבעים ועוד.  במגוון קרמיקה בקרית שמונה תוכלו לבחור גם אריחי קרמיקה מעוצבים, אריחי קרמיקה בגדלים שונים, אריחי קרמיקה דקים ועוד. אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל החנויות באיזור הצפון שמציעות מגוון של מרצפות לבית על מנת שתוכלו לעצב את ביתיכם עם מרצפות לבית איכותיות ומעוצבות בדיוק לטעמכם במחירים משתלמים. אתר מידעפון מציג את כל המקומות בצפון שבהם תוכלו למצוא מרצפות לבית כך שתוכלו למצוא בקלות ובמהירות את החנות הקרובה ביותר אליכם.