מעצבי שיער בקריית שמונה

מספרות לעיצוב שיער בקריית שמונה תמצאו בשפע באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון. מעצבי שיער בקריית שמונה מנהלים מספרות לנשים, גברים וילדים, סלוני כלה לסירוק כלות, תסרוקות לאירועים ועוד. כל מעצב שיער בקריית שמונה בעל סגנון הייחודי רק לו. אם עוד לא מצאתם את מעצב השיער שלכם, בעזרת אתר מידעפון תוכלו לבחור מעצב שיער בקריית שמונה שיהיה מושלם עבורכם. עיצוב שיער הוא תחום רחב הדורש גם עדכנות בטרנדים החדשים וגם ידע בהתאמת העיצוב האישי עבור כל לקוח ולקוחה. מעצבי שיער בקריית שמונה מתמחים בעיצוב שיער כולל. צבע לשיער מותאם אישית, תספורת ותכשירים לשיער. עבור כל אדם עיצוב השיער יהיה שונה בהתאם לתווי הפנים שלו, סוג השיער וכמובן מה הוא אוהב. האומנות האמיתית של מעצבי שיער בקריית שמונה היא לדעת כיצד להתאים עבור כל גבר או אישה את עיצוב השיער שיעניק לו מראה חדש ויתאים לו בצורה מושלמת מכל הבחינות. מבין מעצבי השיער בקריית שמונה תוכלו לזכות בעיצוב שיער אישי מידיהם המוכשרות של אלי רומנו, איציק מרציאנו, משה מלכה ועוד מעצבי שיער רבים המופיעים באתר מידעפון.


 

לדף הבא
1234
לדף הקודם
נמצאו 38 עסקים
פרטים נוספים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

מספרת מלכה משה ואלעד

עיצוב שיער

מרכז מסחרי ליד הדואר, קריית שמונה

משה מלכה מעצב שיער של הסלבס. סירוק כלות-אפשרות הגעה למלון, איפור, תסרוקות לאירועים, תוספות שיער, תספורות בקווים עדכניים, פסים וגוונים בטכניקות חדשניות, צבעים, תספורות לגברים וילדים. המספרה ממוקמת ליד הדואר בקריית שמונה ויש לקבוע מקום לפני ההגעה. לא לשכוח שהגעתם באמצעות מידעפון מדריך העסקים של קריית שמונה והגליל העליון.

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מספרת מרציאנו איציק

מעצב שיער

מרכז צבי החדש, קריית שמונה

במספרה של איציק מרציאנו תוכלו לקבל טיפול מדהים לשיער שלכם מצוות מקצועי ומסור. תספורות לנשים ולגברים, פן לשיער, תסרוקות לאירועים, סירוק לכלות, החלקת שיער, צבע לשיער, פתיחת תלתלים ועוד! תהנו מטיפול מפנק, יחס אישי חם ואדיב כדי שתצאו מרוצים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מספרת ליאנה

תספורות, צבע, החלקות, מניקור ופדיקור

מול בנק הפועלים, קריית שמונה

מספרת ליאנה - תספורות לנשים, צבע, גוונים ואפקטים בצבע, כל סוגי הפן והבייביליס, החלקה יפנית, החלקת קלאופטרה טבעית, החלקה אמריקאית CHI, מבחר מוצרי שיער למכירה, מניקור ופדיקור.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מספרת סיון פחימה

ברנר 25, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קטרין

סטודיו לעיצוב שמלות כלה

החולה, קריית שמונה

קטרין בן דוד סטודיו לעיצוב שמלות כלה. ממוקם ברחוב החולה קרית שמונה. בסטודיו קטרין תהנו מאיפור מקצועי ליום יום, איפור ערב, איפור לאירועים, חתונות ועוד. איפור מקצועי לכלות, עיצוב שיער לכלות וסירוק כלות. בסטודיו קטרין תמצאו שמלות כלה יוקרתיות ממיטב המעצבים.

זה העסק שלי

מאיה סלון לקוסמטיקה - פדיקור ומניקור

23 שנות נסיון

הרצל 36/3, קריית שמונה

מאיה סלון לקוסמטיקה: מציעה מגוון טיפולי קוסמטיקה בקריית שמונה וביניהם טיפולי פנים, מניקור ופדיקור, כל סוגי השעוות, הסרת שיער לצמיתות בשיטת אפילציה. ביו ג׳ל לק. מאיה בוגרת קורס פדיקור לכף רגל סוכרתית של אגודת ישראל לסוכרת. יש לקבוע פגישה עם מאיה בסלום הקוסמטיקה בקריית שמונה לתיאום הגעה. לא לשכוח שהגעתם לסלון של מאיה לקוסמטיקה באמצעות מידעפון מדריך העסקים בצפון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מספרת פאר (חיים)

לגברים ולילדים

מרכז מסחרי, קריית שמונה

מספרת פאר בניהולו של חיים אמסלם. גברים וילדים. מרכז מסחרי קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מספרת אושרי דדון

מרכז צבי, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מספרת שמש בשיער

בניין לב העיר, קריית שמונה

מספרת שמש בשיער ממוקמת בבניין לב העיר בקרית שמונה. מספרת שמש בשיער מתמחה בתספורות לגברים וילדים, עיצוב שיער לגברים, עיצוב שיער לילדים. במספרת שמש בשיער תזכו ליחס מקצועי ואדיב מצד צוות המספרה שידאגו לכך שתקבלו את התספורת המתאימה ביותר עבורכם.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מספרת דוד וזוהר מרציאנו

מספרה ומכון יופי

הנרקיס 8, קריית שמונה

דוד וזוהר מרציאנו מספרה ומכון יופי מציעים את המקום המושלם לטיפוח השיער והפנים.מספרת דוד וזוהר מרציאנו מתמחים בסוגים שונים של החלקות שיער וטיפולי שיקום לשיער. בואי להנות מטיפולים ייחודים לשיער במראה חלק ובריא יותר. תספורות לנשים ולגברים, תסרוקות בעיצוב אישי ועוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מספרת אלונה

נהריה, שקד 38,

מספרת אלונה ממוקמת בנהריה. מתמחה בתספורות לנשים, גברים וילדים. במספרת אלונה תהנו מעיצוב שיער לערב, תסרוקות לאירועים, תסרוקות לחתונות. במספרת אלונה תוכלו ליהנות מעיצוב שיער אישי, התאמת צבע לגוון השיער וצביעת שיער, גוונים לשיער ועוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1234
לדף הקודם
נמצאו 38 עסקים