מסעדות

לדף הבא
12345
לדף הקודם
נמצאו 55 עסקים
פרטים נוספים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

כביש 90 - מסעדת המבורגר ובירה

כביש 90 | המבורגר ובירה בצפון | המבורגר ובירה בגליל העליון | עסקים בצפון

צומת מחניים, קריית שמונה

כביש 90 הינה מסעדת המבורגרים חדשה וממולצת הממוקמת בצומת מחניים. ניתן להינות ממגוון בירות צוננות ותפריט המבורגרים עשיר.

זה העסק שלי

אצה סושי

מרכז ביג, קריית שמונה

אצה היא סושייה מומלצת בקריית שמונה. אצה מציעה מגוון רחב של מנות אסייאתיות טעימות. המקום מרווח, נקי ונעים לשבת בו. סניף אצה ממוקם במרכז ביג בקריית שמונה ליד המקדונלדס. 

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מקסיקנו טורטיה בר

מרכז צבי, קריית שמונה

מקסיקנו טורטייה בר הינה אחת המסעדות המפתיעות בקריית שמונה. במקום ניתן להינות ממגוון רחב של טורטיות קריספיות וטריות עם מגוון רחב של תוספות. המקום ממכר. ניתן להזמין משלוחים. פתוחים עד השעות הקנות של הלילה.

זה העסק שלי

בר בשר איטליז

משלוחים עד הבית

צומת גומא, קריית שמונה

בר בשר - איטליז ומעדניה. איטליז מקצועי לבשר בקר איכותי וטרי, הישר מהגולן. משלוחים עד הבית.בקניון איריס הגליל - צומת מחניים בגליל העליון.

זה העסק שלי

מסעדת דגי דפנה

מול קיבוץ דפנה

מסעדת דגי דפנה ואתר דייג בקיבוץ דפנה בגליל. מסעדת בשרים ודגים משובחת. פארק דייג.

זה העסק שלי

תל אביבה - מסעדה חלבית

תל אביבה קריית שמונה | מסעדה חלבית בצפון | מסעדה חלבית בגליל העליון

תל חי 120, קריית שמונה

תל אביבה מסעדה חלבית כשרה למהדרין בקריית שמונה. המסעדה ממוקמת על העביש הראשי של קריית שמונה ליד תחנת פז.

זה העסק שלי

מסעדת בית שלום

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מסעדת אל-באשא

צומת מחניים, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מסעדת אבו סאלח

צומת יסוד המעלה, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12345
לדף הקודם
נמצאו 55 עסקים

מסעדות בצפון

כולנו אוהבים לאכול ולאכול טוב, ובאיזור הצפון יש אין ספור מסעדות איכותיות ולרוב גם די זולות. כל מי שאוהב לאכול אוכל איטלקי, צרפתי, סיני, תאילנדי, אמריקאי וכמובן אוכל ישראלי איכותי, יכול למצוא את מבוקשו באיזור הצפון. חלק ניכר מהמסעדות באיזור הגליל, רמת הגולן, והכינרת הן ברמה גבוהה מאוד והתיירים המגיעים בהמוניהם לאיזור פופולארי זה, יכולים לבחור מתוך ההיצע הרב. באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון ניתן לאתר את המסעדות המובילות באיזור זה. עוד על מסעדות בצפון בכתבה הבאה.

אילו סוגי מסעדות יש בצפון?

באיזור הצפון (בערים כמו קריית שמונה, צפת, נהרייה, עכו, חיפה וגם ביישובים קטנים ומרחוקים יותר), ניתן למצוא אין ספור מסעדות בכל טווחי המחירים ומכל הסוגים. מסעדות מזרחיות יש לא מעט באיזור הצפון, אך גם שלל מסעדות איטלקיות, מסעדות צרפתיות, מזללות עם מזון מהיר, מסעדות עם אוכל מהמזרח הרחוק (סין, יפן, תאילנד, הודו ועוד), וכמובן אין סוף חומוסיות ומסעדות עם שיפודים. גם לא מעט סושיות פועלות באיזור הצפון, כך שכל אחד (בין אם המדובר בתושב המקום או בתייר מהארץ או מחו"ל), יכול למצוא את סוג המסעדה האהוב עליו. חשוב להדגיש כמובן שלא כל המסעדות בצפון הן באותה הרמה, יש מסעדות טובות יותר וטובות פחות, יקרות יותר ויקרות פחות, מסעדות פשוטות ומסעדות יוקרתיות, וכל אחד צריך לבחור את מה שמתאים לו ביותר. ניתן להיעזר בשירותים הנהדרים של מידעפון, על מנת לאתר מסעדה מתאימה לאירוע חגיגי, יום הולדת, ארוחה רומנטית עם בן או בת הזוג, או סתם ארוחת ערב משפחתית פשוטה. 

מסעדות בצפון - היכן כדאי לאכול?

באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון, ניתן להגיע לשלל מסעדות מובחרות כגון אחוזת דוברובין, אש-בש מסעדה מסעדת גחלים אקסקלוסיבית, חיימיקו מסעדה וקייטריג לאירועים, מסעדת דגי דפנה, מסעדת הפינה של עובד ועוד. מומלץ כמובן להשוות מחירים, לקבל המלצות אישיות מאנשים שאתם סומכים עליהם ולהתאים את המסעדה לסוג האירוע. המסעדות באיזור הצפון נחשבות לאיכותיות במיוחד, וכל מי שביקר בהן יודע זאת וחוזר אליהן שוב ושוב.