מסעדות בצפון

לדף הבא
12345
לדף הקודם
נמצאו 55 עסקים
פרטים נוספים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

כביש 90 - מסעדת המבורגר ובירה

כביש 90 | המבורגר ובירה בצפון | המבורגר ובירה בגליל העליון | עסקים בצפון

צומת מחניים, קריית שמונה

כביש 90 הינה מסעדת המבורגרים חדשה וממולצת הממוקמת בצומת מחניים. ניתן להינות ממגוון בירות צוננות ותפריט המבורגרים עשיר.

זה העסק שלי

אצה סושי

מרכז ביג, קריית שמונה

אצה היא סושייה מומלצת בקריית שמונה. אצה מציעה מגוון רחב של מנות אסייאתיות טעימות. המקום מרווח, נקי ונעים לשבת בו. סניף אצה ממוקם במרכז ביג בקריית שמונה ליד המקדונלדס. 

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מקסיקנו טורטיה בר

מרכז צבי, קריית שמונה

מקסיקנו טורטייה בר הינה אחת המסעדות המפתיעות בקריית שמונה. במקום ניתן להינות ממגוון רחב של טורטיות קריספיות וטריות עם מגוון רחב של תוספות. המקום ממכר. ניתן להזמין משלוחים. פתוחים עד השעות הקנות של הלילה.

זה העסק שלי

בר בשר איטליז

משלוחים עד הבית

צומת גומא, קריית שמונה

בר בשר - איטליז ומעדניה. איטליז מקצועי לבשר בקר איכותי וטרי, הישר מהגולן. משלוחים עד הבית.בקניון איריס הגליל - צומת מחניים בגליל העליון.

זה העסק שלי

מסעדת דגי דפנה

מול קיבוץ דפנה

מסעדת דגי דפנה ואתר דייג בקיבוץ דפנה בגליל. מסעדת בשרים ודגים משובחת. פארק דייג.

זה העסק שלי

תל אביבה - מסעדה חלבית

תל אביבה קריית שמונה | מסעדה חלבית בצפון | מסעדה חלבית בגליל העליון

תל חי 120, קריית שמונה

תל אביבה מסעדה חלבית כשרה למהדרין בקריית שמונה. המסעדה ממוקמת על העביש הראשי של קריית שמונה ליד תחנת פז.

זה העסק שלי

מסעדת בית שלום

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מסעדת אל-באשא

צומת מחניים, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מסעדת אבו סאלח

צומת יסוד המעלה, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12345
לדף הקודם
נמצאו 55 עסקים

אתר מידעפון מאגד שפע של אטרקציות ובילויים בצפון. מבין האטרקציות בצפון תוכלו להנות ממסעדות מעולות בצפון וביניהן: מסעדות דגים בצפון, מסעדות גורמה בגליל העליון, מסעדות איטלקיות בגליל, מסעדות בשריות בצפון, מסעדות חלביות באצבע הגליל, מסעדות כשרות בצפון, ומסעדות נוספות מעולות בצפון. מבין המסעדות הנמצאות במידעפון מדריך העסקים של הצפון תוכלו למצוא גם את: אחוזת דוברובין – מסעדה כשרה וגן אירועים, ארבורגר, עמ-בורגר – מסעדת ביסטרו, בר בשר הנמצאת הצומת הגמא בגליל העליון כ-5 דקות מקרית שמונה. מבין המסעדות נוספות שתוכלו למצוא באזור קרית שמונה ובגליל העליון מופיעות גם: אש-בש – מסעדת גחלים, באגט שלומי בקרית שמונה, בר- בשר עם משלוחים עד הבית, ג'אפניק – מסעדת סושי בצפון הנמצאת בצומת הגמא, הגוש הגלילי – מסעדת בשרים השוכנת בקיבוץ הגושרים שבגליל העליון, הבן של סימו – מסעדת בשרים בקרית שמונה, מסעדת דגי דפנה – מסעדת דגים ובשרים משובחת הנמצאת מול קיבוץ דפנה, נחלים – מסעדת גורמה לאניני טעם הנמצאת על גדות החצבאני במתחם גן הצפון בגליל העליון ליד המקדונ'לדס, מבין המסעדות בצפון תוכלו להנות גם מבתי קפה בצפון, כגון בית קפה פול קפה המציע ארוחות בוקר, ארוחות צהריים עסקיות על גדות החצבאני במתחם גן הצפון בגליל העליון ממש ליד חנות הספורט המקצועית בצפון פאסטר. אם אתם בצפון ומתחשק לכם להזמין פיצה תוכלו להזמין פיצה בפיצה מטריצה, פיצה נאפולי בקניון 8 סנטר ובקניון נחמיה, הפיצה שלי בקרית שמונה, אם אתם בעניין של אוכל ביתי תוכלו להזמין קייטרינג או לשבת במסעדת תדמית בקרית שמונה ולהנות מאוכל כשר למהדרין בקרית שמונה. מידעפון מדריך עסקים בצפון מאגד עבורכם את כל המסעדות בצפון