מכשירי שמיעה

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 2 עסקים
זה העסק שלי

שטיינר מכשירי השמיעה הנמכרים ביותר בישראל

שד' תל-חי 77, קריית שמונה

שטיינר מכשירי שמיע. בדיקות שמיעה, מערכות FM, אביזרי עזר, מכשור אודיולוגי, אוזניות ואטמים, סוללות, שתלים, ציוד וחומרים למכונים אודיולוגיים, ציוד רפואי,  יעוץ והקמת תאים אקוסטיים. קניון השעון מול המשביר לצרכן ק.שמונה.

סניף צפת: וייצמן 4 קניון לב צפת טל' 04-6826767

זה העסק שלי

אודיופון מכשירי שמיעה מתקדמים

הסדרים לחברי הכללית ומכבי

קניון לב הצפון, קריית שמונה

אודיופון מכשירי שמיעה מתקדמים. לתאום פגישת יעוץ ללא תשלום וללא התחייבות: 1700-55-80-90 קניון לב הצפון ק״ש. אודיופון מזמינה אתכם להצטרף אל אלפי לקוחותיה, הנהנים משירות מסור ומקצועי ללא פשרות, ממכשירי השמיעה המתקדמים ביותר הקיימים

כיום ובמחירים אטרקטיביים.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 2 עסקים

מכשירי שמיעה בקריית שמונה

יש בישראל לא מעט אנשים הזקוקים למכשיר שמיעה וההערכות מדברות על כשבע מאות אלף אנשים, החיים בישראל וסובלים מלקויות שמיעה בדרגות שונות. רבים מהאנשים הללו חיים גם באיזור קריית שמונה והצפון, והם זקוקים למכשירי שמיעה מסוגים שונים. תפקידו של מכשיר השמיעה הוא להגביר את הצלילים על מנת לסייע לליקוי השמיעה בשמיעתו, ולכן יש חשיבות רבה לחברה המספקת את מכשירי השמיעה ולאנשי המקצוע הפועלים בה. באמצעות מידעפון, מדריך העסקים של הצפון, תוכלו להגיע אל מספר חברות העוסקות בתחום זה באיזור קריית שמונה והצפון. עוד על מכשירי שמיעה בקריית שמונה בכתבה הבאה.

כמה מילים על מכשירי שמיעה 

יש לא מעט אנשים הזקוקים למכשירי שמיעה אשר משפרים מאוד את איכות החיים של המשתמשים בהם. מכיוון שיש מגוון רחב של מכשירים ואביזרים בתחום זה, יש צורך באנשי מקצוע איכותיים, אשר יתאימו את מכשיר השמיעה באופן אישי לכל אדם הזקוק לו. כיום, ישנם בעיקר שני סוגים עיקריים של מכשירי שמיעה - מכשירים אנלוגיים (אלה הם הדגמים הפשוטים והזולים יותר), ומכשירים דיגיטאליים בעלי טכנולוגיות מתקדמות יותר. כל אחד צריך כמובן לבחור את מכשיר השמיעה בהתאם לתקציב שלו. יש גם מגוון רחב של מכשירי שמיעה, וכל אחד צריך להתאים את מכשיר השמיעה בדיוק על פי הצרכים שלו, מעבר לעניין המחיר. חברות העוסקות בתחום מכשירי השמיעה עוסקות, בין היתר, במכירת מכשירי שמיעה, בבדיקות שמיעה, במכירת אביזרי עזר בתחום (כמו אוזניות ואטמים, סוללות, שתלים ועוד) וכן בייעוץ מקצועי לאנשים הסובלים מלקויות שמיעה בדרגות שונות.

מכשירי שמיעה בקריית שמונה - חברות העוסקות בתחום

באמצעות מידעפון, מדריך העסקים של הצפון, תוכלו לאתר חברות העוסקות בתחום של מכשירי שמיעה ולקבל מהן מידע וסיוע. בין החברות בתחום זה המופיעות במידעפון, ניתן למנות את אודיופון מכשירי שמיעה, שטיינר מכשירי שמיעה ועוד. זכרו כי מכשיר שמיעה איכותי משפר מאוד את איכות החיים ולמעשה משנה את חייהם של לקויי השמיעה מהקצה אל הקצה. לכן, חשוב מאוד ליצור קשר עם חברות איכותיות בתחום אשר אנשי המקצוע שלהן הם ברמה הגבוהה ביותר.