מטבחים בקריית שמונה

בקריית שמונה תוכלו להנות ממגוון רב של מטבחים מעוצבים מותאמים אישית עבור הבית שלכם! בונים בית חדש ומעצבים את המטבח? החלטתם להחליף את המטבח הקיים ולהתחדש במטבח חדש? בקרית שמונה תוכלו למצוא מקומות רבים שישמחו לעצב עבורכם מטבחים חדשים ומעוצבים על פי מה שאתם אוהבים! תוכלו להנות מעיצוב מטבח על ידי מעצבי מטבחים עצמאיים המומחים בתחום, נגרים מקצועיים שישמחו לבנות עבורכם את מטבח חלומותיכם בהתאמה אישית או בחנויות ומרכזים שונים לעיצוב הבית בעלי מחלקה שלמה לעיצוב מטבחים. אם אתם גרים באיזור הגליל העליון וקריית שמונה תוכלו למצוא באתר מידעפון אפשרויות רבות לעיצוב מטבחים. כאשר מעצבים מטבח חדש חשוב לשים דגש על מספר פרמטרים שיתרמו לכם בטווח הרחוק. למשל, בניית המטבח באופן יעיל וחכם לאחסון ושימוש בשטח הקיים, בניית מטבח מחומרים קלים ונוחים לניקוי, התאמת צרכי הדיירים לפונקציות השונות במטבח ועוד. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון תוכלו למצוא מגוון רחב של אנשי מקצוע המתמחים במטבחים שישמחו לתכנן עבורכם את המטבח המושלם!

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 11 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

אס.פי.טי מטבחים

א.ת. דרומי, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

נגריית פתאלי

כל עבודות הנגרות

נגריית פתאלי - מטבחים כפריים, מטבחי זכוכיתחדרי שינה, חדרי אמבטיה, דלתות כניסה. כפר רג'ר רמת הגולן.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

נגריית עץ הדעת

מעצבים לך את הבית

אזור התעשיה הדרומי, קריית שמונה

מטבחי עץ הדעת מעצבים לך את הבית. מטבחי זכוכית, ארונות מקלחת, חדרי שינה, חדרי ילדים, פינות אוכל, דלתות כניסה ופנים ועוד.

תצוגת מטבחים במקום. 11 שנות מוניטין.

לתאום פגישה עם המעצבת: 050-7777696

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

נגריית שיק בע"מ

מטבח לכל חלום...

אזור התעשיה הצפוני - ליד המובילים, קריית שמונה

נגריית שיק בע"מ - תצוגת מטבחים חדשה במשכננו החדש, אזור תעשיה צפוני (ליד המובילים) קריית-שמונה.

בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק שלנו

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קורת רוח - נגרות

עבודות עץ

קורת רוח עבודות עץ מיוחדות, ריהוט, מטבחים, ודלתות כניסה. רנן מושב בית הלל הגליל העליון.

זה העסק שלי

דקס Continue - ריהוט לבית

מטבחים מיובאים לפי מידה

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

דקס Continue כל הריהוט לבית כולל מטבחים מיובאים לפי מידה.

אזור תעשיה דרומי קריית-שמונה.

זה העסק שלי

נגריית מטבחי מיכאלו (המרהט)

חנניה דנינו

אזור התעשיה, קריית שמונה

נגריית המרהט (מטבחי מיכאלו) - חנניה דנינו. מטבחים וריהוט פנים לבית בעבודת יד. אזור תעשיה דרומי קריית-שמונה. כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו.

זה העסק שלי

שיש הנסיך בן פארס

מומחה לעבודות שיש

מג'דל שמס רמת הגולן,

שיש הנסיך בן פארס - מומחה לעבודות שיש ולעבודות כיפוף לכיורי מקלחת. איכות ללא פשרות. נציג אבן קיסר. יותר מ-60 דגמי אבן קיסר. כל סוגי השיש. מטבחים. מדרגות. אמבטיות. ספי חלונות. הספקה מהירה והתקנה לכיורים AQUATOP FORDHAM. אצלנו תקבלו אחריות מלאה על הכיור ועל ההתקנה. מפעל חדש במג'דל שמס רמת הגולן.

שיש הנסיך בן פארס מופיע גם בתחומים הבאים:   מטבחים | שיש
זה העסק שלי

אסיינדה

מטבחים מעולם אחר

שדה נחמיה

אסיינדה בהנהלת חיים זכריה - עיבוד משטחי קוריאן למטבחים ואמבטיות. מטבחים, חדרי שינה, ארונות, חדרי ילדים וכל סוגי עבודות הנגרות. מחירים נוחים ושירות מקצועי.
קיבוץ שדה נחמיה בגליל העליון.

זה העסק שלי

נגריית א.מ. פרץ משה

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

נגריית א. מ. בהנהלת פרץ משה. מטבחים, חדרי ילדים, דלתות כניסה, דלתות פנים, נגרות בניין. אזור תעשיה דרומי קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 11 עסקים

באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגדנו עבורכם את כל המומחים בעיצוב מטבחים באיזור קריית שמונה והגליל העליון. אם בא לכם להתחדש במטבח חדש מעוצב אישית באתר מידעפון תוכלו לבחור את איש המקצוע שישמח לעצב לכם את המטבח המושלם עבורכם! בין אם אתם בונים בית חדש, משפצים בית קיים ומחליפים מטבח או מעוניינים להחליף או לשדרג חלקים מסוימים במטבח שלכם תוכלו למנוע אנשי מקצוע רבים שיעשו עבורכם עבודה באיכות גבוהה. בקריית שמונה והגליל העליון תוכלו למצוא מעצבי מטבחים, נגרים ומחלקות לעיצוב הבית והמטבח שמתמחים בעיצוב מטבחים ובעלי ידע נרחב בתחום. בניית מטבח כוללת תשומת לב לפרטים רבים. מיקום נכון של כל החלקים במטבח כולל מכשירים כגון מקרר, תנור וכולי, בניית איזורי אחסון המנצלים את השטח של המטבח בצורה יעילה, יצירת משטח עבודה רחב ונוח, בחירת חומרים כגון שיש, אריחי קרמיקה וארונות מטבח שיהיו נוחים לניקיון ויישמרו לטווח הרחוק תוך כדי השימוש במטבח. על מנת שתוכלו לקבל מטבח באיכות גבוהה תוך תשומת לב לכל הפרטים שיצרו לכם חוויה נוחה וכיפית לבשל במטבח, ריכזנו עבורכם באתר מידעפון את כל בעלי העסק ואנשי המקצוע בתחום המטבחים. כיום ישנם חידושים רבים בתחום המטבחים בזכות טכנולוגיה משופרת ההופכת את המטבח שלכם למטבח חכם ויעיל, כך שהשימוש במטבח נעשה יותר קל וזמין. מעצבי מטבחים מומחים באיזור הגליל העליון בעלי ידע רחב והכרות עם האפשרויות השונות האפשר לשלב במטבח שלכם על מנת להפוך אותו למטבח חכם ויעיל שכיף לבשל בו! תוכלו לעצב את מטבח חלומותיכם בעזרת אנשי המקצוע הנכונים. בין אם אתם רוצים מטבח בעיצוב כפרי, מטבח בעיצוב מודרני, מטבח בצבע לבן או מטבח שכולו בנוי מעץ אמיתי, בקרית שמונה והגליל העליון תמצאו את המעצב הנכון לכם שיעצב עבורכם מטבח יפה ונוח! באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות מטבחים בקרית שמונה והגליל העליון על מנת שתוכלו לעצב את המטבח שלכם עם מיטב אנשי המקצוע והמעצבים המובחרים שנמצאים בגליל העליון ובצפון כולו.