מטבחים

בונים בית חדש והגיע הזמן לעצב את המטבח? רוצים לעשות שינוי במטבח בבית ולהחליף אותו? באתר מידעפון תוכלו למצוא את מעצב המטבחים הבא שלכם! אתר מידעפון מכיל מגוון עצום של מעצבי מטבחים עצמאיים או מעצבי מטבחים העובדים בחנויות לבית, חנויות למטבחים ועוד על מנת שתוכלו למצוא את מעצב המטבחים המדויק עבורכם. המטבח הוא המקום המרכזי בבית בו מתרחשת רוב הפעילות. כאשר בונים מטבח חדש כדאי לחשוב על מספר פרמטרים כגון נוחות עבודה במטבח ונוחות ניקיון, שימוש במקום בצורה חכמה לאחסון וכמובן עיצוב המטבח מבחינת סוג הארונות, הצבעים ועוד. מעצבי מטבחים שונים יעניקו לכם את היכולת לתכנן את המטבח שלכם בצורה נכונה ויעילה, המותאמת לתנאי הבית ולצרכי הדיירים בבית. כך שתוכלו להנות ממטבח מעוצב ומרהיב אך גם נוחות ופשוט לשימוש ולניקוי. באיזור הצפון והגליל העליון תוכלו לבחור היכן אתם רוצים לבנות או לעצב את המטבח שלכם מתוך מגוון רחב של מקומות המתמחים בבניית ועיצוב מטבחים. אתר מידעפון איגד עבורכם את כל המקומות המתמחים בעיצוב מטבחים על מנת שתוכלו להנות מכל המידע במקום אחד!

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 11 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

דקס Continue - ריהוט לבית

מטבחים מיובאים לפי מידה

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

דקס Continue כל הריהוט לבית כולל מטבחים מיובאים לפי מידה.

אזור תעשיה דרומי קריית-שמונה.

זה העסק שלי

קורת רוח - נגרות

עבודות עץ

קורת רוח עבודות עץ מיוחדות, ריהוט, מטבחים, ודלתות כניסה. רנן מושב בית הלל הגליל העליון.

זה העסק שלי

אסיינדה

מטבחים מעולם אחר

שדה נחמיה

אסיינדה בהנהלת חיים זכריה - עיבוד משטחי קוריאן למטבחים ואמבטיות. מטבחים, חדרי שינה, ארונות, חדרי ילדים וכל סוגי עבודות הנגרות. מחירים נוחים ושירות מקצועי.
קיבוץ שדה נחמיה בגליל העליון.

זה העסק שלי

נגריית שיק בע"מ

מטבח לכל חלום...

אזור התעשיה הצפוני - ליד המובילים, קריית שמונה

נגריית שיק בע"מ - תצוגת מטבחים חדשה במשכננו החדש, אזור תעשיה צפוני (ליד המובילים) קריית-שמונה.

בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק שלנו

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

נגריית עץ הדעת

מעצבים לך את הבית

אזור התעשיה הדרומי, קריית שמונה

מטבחי עץ הדעת מעצבים לך את הבית. מטבחי זכוכית, ארונות מקלחת, חדרי שינה, חדרי ילדים, פינות אוכל, דלתות כניסה ופנים ועוד.

תצוגת מטבחים במקום. 11 שנות מוניטין.

לתאום פגישה עם המעצבת: 050-7777696

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

נגריית א.מ. פרץ משה

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

נגריית א. מ. בהנהלת פרץ משה. מטבחים, חדרי ילדים, דלתות כניסה, דלתות פנים, נגרות בניין. אזור תעשיה דרומי קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אס.פי.טי מטבחים

א.ת. דרומי, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

נגריית מטבחי מיכאלו (המרהט)

חנניה דנינו

אזור התעשיה, קריית שמונה

נגריית המרהט (מטבחי מיכאלו) - חנניה דנינו. מטבחים וריהוט פנים לבית בעבודת יד. אזור תעשיה דרומי קריית-שמונה. כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו.

זה העסק שלי

שיש הנסיך בן פארס

מומחה לעבודות שיש

מג'דל שמס רמת הגולן,

שיש הנסיך בן פארס - מומחה לעבודות שיש ולעבודות כיפוף לכיורי מקלחת. איכות ללא פשרות. נציג אבן קיסר. יותר מ-60 דגמי אבן קיסר. כל סוגי השיש. מטבחים. מדרגות. אמבטיות. ספי חלונות. הספקה מהירה והתקנה לכיורים AQUATOP FORDHAM. אצלנו תקבלו אחריות מלאה על הכיור ועל ההתקנה. מפעל חדש במג'דל שמס רמת הגולן.

שיש הנסיך בן פארס מופיע גם בתחומים הבאים:   מטבחים | שיש
זה העסק שלי

נגריית פתאלי

כל עבודות הנגרות

נגריית פתאלי - מטבחים כפריים, מטבחי זכוכיתחדרי שינה, חדרי אמבטיה, דלתות כניסה. כפר רג'ר רמת הגולן.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 11 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מרכז מגוון רחב של אפשרויות שדרכן תוכלו לעצב ולבנות את המטבח החדש שלכם. החל ממעצבי מטבחים עצמאיים, נגרים הבונים מטבחים ועד עסקים וחנויות שונות לעיצוב הבית. בין אם אתם רוצים לקנות מטבח מוכן ולהתאים אותו לתנאי הבית שלכם, או שאתם רוצים לתכנן מאפס את המטבח שלכם שייבנה על ידי נגר מקצועי תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם באתר מידעפון. המטבח הוא לב הבית, היכן שהכל קורה כל הזמן. בין אם אתם קמים בבוקר ומדליקים את הקומקום לקפה של בוקר, ובין אם אתם עומלים על ארוחת שישי לכל המשפחה. כאשר מעצבים מטבחים שמים לב למספר של פרמטרים שמשרתים את הדיירים בבית לטווח הרחוק. חשוב לשים לב לחומרים בהם משתמשים בבניית המטבח, למיקום של הרהיטים והמוצרים השונים במטבח כגון כיריים וגז או מקרר, נוחות השימוש של המשתמשים בפונקציות השונות של המטבחים ועוד. בנוסף, יש להתאים את המטבח בהתאם לתנאי השטח של הבית ולצרכיי הדיירים. לכן אם חשוב לכם שיהיה משטח עבודה רחב אך שטח המטבח קטן, יש לתכנן את המטבח בצורה יעילה ויצירתית על מנת שתקבלו את מה שאתם מחפשים. עיצוב מטבחים בצורה יעילה ונכונה הוא פן חשוב עליו אחראים מעצבי מטבחים ובכך הם יוכלו לסייע לכם מהמידע הרחב שהם צברו בנושא. בנוסף, נוחות השימוש של דיירי הבית במטבח חשובה מאוד, החל מבחירה היכן למקם כל ארון ולאיזה כיוון הוא נפתח וכלה בבחירת אריחים וארונות למטבח שהם קלים לניקוי ולא נפגעים בקלות. תוכלו לעצב את המטבח שלכם בהתאם לסגנון שאתם אוהבים. בין אם אתם מתחברים למטבחים מודרניים, מטבחים כפריים, מטבחים לבנים ועוד בעזרת מעצב מטבחים מתאים תוכלו להגשים כל חלום שיש לכם עבור עיצוב המטבח שלכם! באיזור הצפון והגליל העליון תוכלו להנות מעיצובי מטבחים שונים ומגוונים באיכות גבוהה ועם התקנה איכותית ושירות מקצועי. על מנת שתוכלו להתחדש במטבח חדש, מעוצב, נוח ויעיל בעל פונקציות רבות וחדשניות.