מחשבים בצפון

בקריית שמונה ניתן למצוא מגוון רחב של חנויות מחשבים בצפון המעניקים שירותי תיקון למחשבים בצפון או מוכרים מחשבים חדשים בקריית שמונה והצפון. מבין החנויות ניתן למצוא את אל. פי מחשבים חנות מחשבים מעולה בקריית שמונה הנמצאת המרכז המסחרי וניתן למצוא בה מגוון רחב של מחשבים, מדפסות, רחפנים, מצלמות, אביזרים לטלפונים ניידים ועוד. מבין חנויות המחשבים בקריית שמונה ניתן למצוא גם את או.אמ.סי מחשבים הממוקמת במרכז צבי בקריית שמונה, גם באו.אם.סי מחשבים בקריית שמונה ניתן לקבל שירות תיקונים לטלפונים ניידים, טאבלטים, תיקון מחשב נייד בקריית שמונה ועוד מגוון רחב של שירותים האחריות ובמקצוענות ובמחירים משתלמים. בקריית שמונה קיימות עוד חנויות בחשבים המעניקים שירותי תיקון ומכירת בחשבים בקריית שמונה כגון: י.ד. להב מחשבים YNS מחשבים המוכרים מחשבי ASUS בקריית שמונה חנויות מחשבים בקריית שמונה והגליל העליון שאינם נמצאים במידעפון מוזמנים להצטרף למידעפון מדריך העסקים של הצפון.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 16 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

אל פי מחשבים

לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים

מרכז מסחרי בניין צחר, קריית שמונה

אל. פי. מחשבים לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים. מחשבים אישיים, מחשבים ניידים מכל החברות, טלפונים ניידים מכל הסוגים, סורקים, מדפסות, תקשורת, מצלמות ותוכנות. מח' מכירות, מחלקת שירות, מצלמות אבטחה, מעבדת קונסולות, מעבדת סלולר. שירות ואיכות ללא תחרות!

פתוח: 09.00-19.00 רצוף, יום ו' 9.00-14.00. פקס: 04-6903389

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

טי.אם.אס. תמיכה למחשב

מעבדת מחשבים מתקדמת

מרכז מסחרי בניין צחר, קריית שמונה

טי. אם. אס. מעבדת מחשבים מתקדמת, שרתים, מוצרי ניהול, מצלמות אבטחה ואזעקות, שירות עסקי וחוזי שירות. מרכז מסחרי קריית-שמונה צמוד ל"אל. פי. מחשבים".

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

י. ד. להב (להב מחשבים)

מחשבים וציוד היקפי בע"מ

א.תעשיה ליד כפר השעשועים, קריית שמונה

להב מחשבים-מכירת מחשבים וציוד היקפי, רשתות תקשורת, תכנון והקמת רשתות תקשורת סיבים אופטיים+נחושת, התקנת שרתים והטמעתם, יעוץ והדרכה, ניהול ואחזקת רשתות ושרתים באתר הלקוח, תכנון, יעוץ והקמת מצלמות אבטחה כולל צפיה מרחוק. מורשה אפל.

אזור התעשיה ליד כפר השעשועים.

זה העסק שלי

גלעד מחשבים

טכנאי מחשבים ורשתות מקצועי

מושב נאות גולן,

גלעד מחשבים הינה חברה המנוהלת על-ידי גלעד כהן עם ניסיון בתחום למעלה מ-10 שנים. בין שירותינו: מתן פתרונות מתקדמים לכל בעיות המחשב, מכירת מחשבים וציוד היקפי מכל הסוגים, מתן שרותי מעבדה לקהל הפרטי, העסקי, המוסדי והציבורי, מתן פתרונות להקמה ותחזוקת רשתות, הדרכות מחשב, גיבוי ושיחזור נתונים, תחזוקה שוטפת, תמיכה מרחוק, תחזוקת שרתים ועוד.. אנו מתחייבים לעמידה בלוחות זמנים, מחירים הוגנים, יחס אדיב ומקצועי.

זה העסק שלי

גיים סטור

שירותי מעבדה ומכירה

קניון 8 סנטר קומה ג', קריית שמונה

גיים סטור, שירותי מעבדה: סלולר, טבלטים, מחשבים, קונסולות משחקים (wii ps3 xbox) מכירה: סלולר, אביזרים לסלולר, קונסולות (wii,xbox,ps3), משחקי וידאו, מחשבים ניידים, טבלטים. כתובתנו: קניון 8 סנטר קומה ג'

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 16 עסקים

מחשבים בצפון

עולם המחשבים הוא עולם מורכב ויש לו היבטים רבים. החברות העוסקות בתחום המחשבים בצפון הן מגוונות מאוד והתחומים הם רבים. יש חברות העוסקות במכירת מחשבים וציוד היקפי למחשבים, יש כאלה העוסקות בתיקון מחשבים ויש חברות מחשבים העוסקות במכירת אביזרים נלווים למחשבים. באיזור הצפון תוכלו למצוא את כל סוגי החברות הללו ועוד, באמצעות מידעפון- מדריך העסקים של הצפון. עוד על תחום המחשבים בצפון בכתבה הבאה.

אילו חברות העוסקות במחשבים יש בצפון?

במידעפון תוכלו למצוא חברות מחשבים מובילות כדוגמת אל. פי. מחשבים, וואי. אן. אס. מחשבים, י. ד. להב מחשבים וציוד היקפי בע"מ, מ.א. מחשבים, סי. אן. ג'י. מחשבים, טי.אם.אס מחשבים ועוד. החברות הללו הן מובילות בתחומן ועוסקות במגוון נושאים. בחלק מהחברות ניתן פשוט לרכוש מחשבים איכותיים מסוגים שונים וגם ציוד היקפי ומצלמות. באחרות ניתן לתקן מחשבים במעבדות המחשבים האיכותיות ויש גם חברות העוסקות במכירת ציוד נלווה כמו סוללות, מדפסות, צורבים, סורקים, תוכנות ועוד. למעשה, כמעט כל דבר שתחפשו באיזור הצפן בתחום המחשבים תוכלו למצוא ובקלות, בין אם אתם גרים בחיפה, קרית שמונה, עכו, טבריה, בגליל העליון או באיזור רמת הגולן.

מדוע צריך חברות מחשבים בצפון?

כיום, כמעט לכל משפחה יש מחשב ולעיתים גם כמה מחשבים. בשנים האחרונות רבים משתמשים במחשבים ניידים וכמעט בכל בית יש גם מחשב נייח. כל המחשבים הללו זקוקים לתחזוקה, ואין זה משנה היכן אתם גרים - בדרום, בצפון או במרכז. מכיוון שבאיזור הצפון גרים אנשים רבים, יש גם מחשבים רבים והצורך בחברות העוסקות במחשבים הולך וגדל עם השנים.

באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון, המאגד בתוכו את מיטב העסקים באיזור זה (ובהם גם חברות המחשבים המובילות), תוכלו למצוא כל שירות שתזדקקו לו בעולם המחשבים, בין אם המדובר ברכישת מחשב, תיקון מחשב, שדרוג מחשב או רכישת ציוד נלווה למחשב שלכם. בתחום כה תחרותי מומלץ כמובן לערוך סקר שוק מקיף ומעמיק, להשוות מחירים וללכת על החברה האיכותית ביותר אשר השירות שלה הוא ברמה גבוהה והמחירים שלה הם נמוכים באופן יחסי.

מידעפון מדריך העסקים של הצפון מאפשר לכם למצוא את כל קטגוריות העסקים בצפון. מבין קטגוריות העסקים בגליל העליון תוכלו למצוא את קטגורית מחשבים בצפון. בקטגורית מחשבים בצפון תוכלו למצוא את כל חנויות המחשבים בצפון, חנויות מחשבים בקרית שמונה, חנויות מחשבים בגליל העליון. מבין חנויות המחשבים הקיימות בצפון תוכלו למצוא את אל.פי (LP) חנות מחשבים מובילה בצפון הנמצאת בקריית שמונה במרכז המסחרי. חנות מחשבים נוספת הנמצאת בקריית שמונה, סי.אן.ג'י (CNG) ווי.אן.אס (YNS) חנות מחשבים בקריית שמונה, י.די להב חנות מחשבים בשדה אליעזר, פיסי ג'י וחנויות מחשבים נוספות בצפון. בחנויות המחשבים הללו תוכלו למצוא ציוד נלווה למחשבים, מחשבים בצפון, אייפון בצפון, אייפד בצפון, מסכי מחשב בצפון ומוצרי מחשב בצפון ובגליל העליון. מידעפון מדריך עסקים בצפון מאגד את כל חנויות המחשבים בצפון, חנויות מחשבים בקריית שמונה וחנויות מחשבים בגליל העליון.