לק ג׳ל בקריית שמונה

מחפשים לק ג'ל בקריית שמונה?

 נמאס לכם לחדש את הלק בציפורניים כל כמה ימים? מחפשים פיתרון יותר ארוך לציפורניים מטופחות? בקריית שמונה תוכלו למצוא אינספור מקומות בהם תוכלו לקבל טיפול מפנק ולהנות מציפורניים מטופחות ולק ג'ל שעמיד למשך שבועות. בלי דאגות וללא עיסוק מיותר, לציפורניים אסתטיות לאורך זמן! בואו להנות ממניקור ופדיקור בלק ג'ל ששומר על חוזק הציפורניים ומעניק מראה מסודר, מבריק ועמיד לאורך מספר שבועות. בקריית שמונה ישנם המון מכוני יופי או סטודיו לטיפוח שישמחו לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם טיפול מקצועי, מפנק ואיכותי שישאיר אתכם עם חיוך על הפנים. מבין השירותים השונים תוכלו לקבל גם טיפול לציפורניים טבעיות, שיוף ציפורניים, חיזוק הציפורניים, קישוטי ציפורניים, מריחת לק ג'ל בצבעים שונים ודוגמאות שונות, מניקור אקספרס, פדיקור ומניקור רפואי ועוד. בואו להנות מטיפולי יופי ואסתטיקה במחירים משתלמים, טיפול מקצועי ויחס חם שדואג שתמיד תצאו מרוצים, יפים ומטופחים. באתר מידעפון קריית שמונה – מדריך העסקים של הצפון תוכלו למצוא את כל המידע על מכונים שמציעים טיפולים בלק ג'ל בצורה יעילה, מהירה ונוחה.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 12 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

יפעת קוסמטיקה

מרכז צבי, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

סלון יופי וקוסמטיקה

בניין ר.ו.א, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

לימור - מכון לקוסמטיקה והסרת שיער בלייזר

נוף חרמון 18/3 , קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אדר. ת. - קוסמטיקה רפואית

טיפולי פנים, ואנטי אייג'ינג

כפר יובל

אדר. ת. - קוסמטיקה רפואית מוסמכת.

טיפולי פנים, התמחות באקנה, פיגמנטציה ואנטי-אייג'ינג, עיצוב גבות, הסרת שיער בשעווה.
אדר תפארת כפר יובל בגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מאיה סלון לקוסמטיקה - פדיקור ומניקור

23 שנות נסיון

הרצל 36/3, קריית שמונה

מאיה סלון לקוסמטיקה: מציעה מגוון טיפולי קוסמטיקה בקריית שמונה וביניהם טיפולי פנים, מניקור ופדיקור, כל סוגי השעוות, הסרת שיער לצמיתות בשיטת אפילציה. ביו ג׳ל לק. מאיה בוגרת קורס פדיקור לכף רגל סוכרתית של אגודת ישראל לסוכרת. יש לקבוע פגישה עם מאיה בסלום הקוסמטיקה בקריית שמונה לתיאום הגעה. לא לשכוח שהגעתם לסלון של מאיה לקוסמטיקה באמצעות מידעפון מדריך העסקים בצפון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קוסמטיקה בידיים טובות

דליה דואק

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

לירי פרינץ קוסמטיקה

שדה נחמיה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מרית קוסמטיקה

קוסמטיקה רפואית בשיטת דר׳ קליין

ד״נ מרום הגליל, רמות נפתלי
זה העסק שלי

וואו קוסמטיקה

קניון החאן, ראש פינה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

עמליה יצחק מכון לקוסמטיקה

פדיקור רפואי, הסרת שיער ובניית ציפורניים

עמליה יצחק מכון קוסמטיקה. מגוון טיפולים, פילינג עמוק, טיפול להחדרת לחות, טיפול לאקנה, עיצוב גבות, צביעת גבות וריסים, הסרת שיער, פדיקור רפואי, ציפוי ציפורן טבעית בג׳ל לק במנורת UV

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 12 עסקים

איזה מכוני יופי בקריית שמונה מתמחים בלק ג'ל?

 בקריית שמונה יש אינספור מכוני יופי וסטודיואים שמתמחים במריחת לק ג'ל על הציפורניים בכפות הידיים וברגליים. זה ידוע שחשוב מאוד לדאוג לבריאות וטיפוח הציפורניים שלנו ולא להזניח את הטיפול בהן. על מנת שלא תצטרכו לעשות זאת בעצמיכם, יש מכונים ועסקים רבים בקריית שמונה שישמחו לעמוד לשירותכם ולהציע לכם טיפולים מקצועיים ומפנקים במחירים משתלמים. ביניהם תוכלו לבחור בלק ג'ל לציפורניים. בין היתרונות הרבים של לק הג'ל הוא מעניק את האפשרות לשמור על ציפורניים טבעיות ובריאות בשונה מבניית ציפורניים. בנוסף, לק הג'ל עמיד ולא מתקלף למשך מספר שבועות, בדרך כלל בין שבועיים עד חודש, תלוי בסוג ואיכות לק הג'ל ובקצב התארכות הציפורניים. כך אתם יכולים להנות מציפורניים יפות, בריאות ומטופחות לאורך זמן מבלי לבזבז את זמנכם על מריחת לק מדי כמה ימים, או בדיוק אחרי ששטפתם כלים.. 

לק הג'ל מגיע במגוון צבעים ומרקמים ואף בחלק מהמכונים תוכלו להוסיף קישוטים לציפורניים ולהתהלך עם יצירת אומנות על הציפורניים! במהלך הטיפול תזכו בין היתר לניקוי הציפורניים, שיוף הציפורניים, מריחת לק מחזק לציפורניים כדי לשמור על הציפורניים שלכם בריאות ואסתטיות. בקריית שמונה תוכלו למצוא עסקים רבים שמתמחים במריחת לק ג'ל מכל הסוגים, ותזכו לטיפול מקצועי, איכותי ומושקע ויחס חם ואישי לכל מטופל ומטופלת. תוכלו לבחור לשלב לק ג'ל גם בידיים וגם ברגליים ולהנות מטיפוח מלא של הציפורניים בגוף. 
אז אתם לא צריכים עוד לדאוג בעצמיכם לטיפוח הציפורניים שלכם, פשוט קבעו טיפול באחד ממכוני היופי בקריית שמונה ותהנו מציפורניים מטופחות ואסתטיות כמעט ללא מאמץ תוך קבלת טיפול מחזק לציפורניים. מלבד מריחת לק ג'ל תוכלו גם להנות מטיפולים נוספים במכונים השונים כגון פדיקור ומניקור רפואי, מניקור אקספרס, שיוף הציפורניים, מריחת לק, חיזוק ציפורניים ועוד. אתר מידעפון קריית שמונה – מדריך העסקים בצפון איגד עבורכם את רשימת כל בתי העסק, מכוני היופי והסטודיו בקריית שמונה שמתמחים במריחת לק ג'ל על מנת לספק לכם חיפוש יעיל, מהיר ונוח!