יעוץ מס

יעוץ מס הוא תחום שדורש הבנה מעמיקה וידע רב של החוקים הרבים בתחום המיסוי, בנוסף לידע על התנהלות נכונה מול גופי המס במדינה כגון מס הכנסה או ביטוח לאומי. אם נתקלתם בשאלה או סוגיה הנוגעת למיסוי, החזרי מס, הצהרות הון ועוד תוכלו לקבל סיוע מקצועי מאנשי מקצוע מומחים המתעסקים בתחום יעוץ מס. יועצי מס יוכלו לסייע לכם בנושאים שונים בתחום המיסוי, בין אם אתם שכירים או עצמאיים, בעלי עסק או ארגון. יועץ מס יעזור לכם במילוי טפסים כגון הצהרות הון והגשתם למוסדות הרלוונטיים. בנוסף, הוא יהיה אחראי על ההתנהלות מול מס הכנסה או ביטוח לאומי וניהול משא ומתן מולם במקרה הנדרש לכך תוך ייצוג האינטרסים של הלקוח שלו. בין היתר, במשך השנה או תקופות מסוימות בעלי עסק או אנשים עצמאיים נדרשים למלא ולהגיש דו"חות וטפסים שנתיים שונים. יועץ מס יהיה אחראי על מילוי הדו"חות והטפסים בצורה ברורה ומדויקת כפי שנדרש על מנת להימנע מטעויות. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מאוגדים יועצי מס רבים המתמחים ביעוץ מס וישמחו לעמוד לשירותכם.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 17 עסקים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

עוצמה

הנהלת חשבונות לחברות ולעצמאים

מרכז מסחרי ליד היכל התרבות, קריית שמונה

נמצאים במרכז המסחרי בקריית שמונה מתחת למרכזון. שירותי הנהלת חשבונות בע"מ. ניהול חשבונות לחברות ולעצמאים. הכנת דו"חות שנתיים לביקורת. ייצוג ע"י רואי חשבון. הכנת משכורות. פקס: 04-6902775

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

בן גיגי לאון - רואה חשבון ומגשר

מסים, הנה״ח, משכורות, יעוץ עסקי

מרכז מסחרי חדש, חצור הגלילית

בן גיגי לאון אלברט - רואה חשבון. ממוקם במרכז מסחרי חצור הגלילית. מתמחה במיסים, הגשת בקשות להחזרי מס הן לשכירים ועצמאיים, מתן ייעוץ מס. הנהלת חשבונות ללקוחות עצמאיים וחברות, חישוב שכר וניהול משכורות, מתן ייעוץ עסקי וייעוץ פיננסי לעסקים קטנים וליווי עסקים בניהול כלכלי של העסק. בנוסף עוסק כבורר עסקי ומגשר.


 

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

זהבי אתי הנהלת חשבונות

חברות בע"מ, עצמאיים, משכורות

רסקו 87, קריית שמונה

אתי זהבי - הנהלת חשבונות. שירותי הנהלת חשבונות לחברות בע"מ, עצמאיים, הכנת משכורות. מרכז רסקו 87 מול משטרת קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

לויתן, סימון, אוטניק, חביב ושות' רו"ח

ראיית חשבון

הירדן 11 ת"ד 899, קריית שמונה

משרד רואי חשבון: לויתן, סימון, אוטניק, חביב ושות' רו"ח - ראיית חשבון. שירותי הנהלת חשבונות, יעוץ מס ותכנון עסקי, ניהול ספרים, עריכת משכורות, מאזנים לחברות, יעוץ כלכלי.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מלכיור מרים

רו"ח

טרומפלדור 30, קריית שמונה

מרים מלכיור מנהלת משרד רואי חשבון בקריית שמונה. מלכיור מרים רואת חשבון מעניקה מגוון של שירותים בתחום הפיננסי לעסקים קטנים, עצמאיים או חברות. ביניהם, ניהול חשבונות שוטף של העסק, חישוב שכר וניהול משכורות, הגשת דו"חות שנתיים למס הכנסה ומע"מ, הגשת הצהרון הון ועוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מנגוני רבקה עו״ד

מיסים, דיני עבודה, ביטוח לאומי

בית אלון, חצור הגלילית

רבקה מנגוני, עורכת דין (יועצת מס): מיסים, דיני עבודה, ביטוח לאומי

שמואל גרציאני, עורך דין ומגשר: צוואות, ירושות, סימני מסחר


אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ביטון יורם עורך דין וסוכן ביטוח

דיני עבודה, מיסים וקניין רוחני

בית ניסימיאן שד׳ תל-חי 77, קריית שמונה

עו״ד יורם ביטון, דיני עבודה, מיסים וקניין רוחני. סוכן ביטוח.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

יוסף חי עדי ושות'

משרד רואי חשבון והנהלת חשבונות

שד' תל-חי 98, קריית שמונה

משרד רואי חשבון יוסף חי, עדי ושות'. ראיית חשבון: יעוץ וליווי עסקי, תכנון מס גם בעסקאות מקרקעין, טיפול מול רשויות המס, בוררות וגישור. הנהלת חשבונות: לחברות, שותפויות, עצמאים והכנת משכורות. אבי יוסף חי-רו"ח. עדי רפאל רו"ח.

למודעות שלנו

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ויאם מונג׳ד ושות׳

משרד רואי חשבון

כיכר צה״ל 130, קריית שמונה

משרד רואי חשבון ויאם מונג'ד מנוהל על ידי רואה חשבון ויאם אלסייד ורואה חשבון אחמד ומונג'ד אבו עואד. ממוקם בכיכר צה"ל בקריית שמונה. המשרד מעניק שירותים פיננסים רבים כגון ניהול חשבונות לעצמאיים וחברות, ביקורות כספים, הפקת דו"ח שנתי, הצהרות הון, ניהול משכורות ועוד.

זה העסק שלי

הורוביץ, אושרת, מג׳ר, אפלקר, לוגסי-רואי חשבון

והנה״ח

בית אלון חצור הגלילית, חצור הגלילית

הורוביץ, אושרת, מג'ר, אפלקר, לוגסי רואי חשבון. מעניקים שירותי ייעוץ וליווי עסקי, ייעוץ מס, הנהלת חשבונות ועוד ברחבי הארץ. מנהלים סניף בחצור הגלילית בבית אלון. המשרד מתמחה במתן שירותי ראיית חשבון למגוון רחב של עסקים, עצמאיים,חברות, ארגונים ועמותות.

זה העסק שלי

מרכז מידע צחר בע"מ

הנהלת חשבונות ויעוץ כלכלי

מרכז מסחרי, חצור הגלילית

מרכז מידע צחר - הנהלת חשבונות ויעוץ כלכלי, משרד רואי חשבון, שרותי חשבונאות, מיסוי, יעוץ פיננסי, הכנת משכורות ועוד... מרכז מסחרי חצור הגלילית.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 17 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מציע מגוון רחב של יועצי מס המתמחים בתחום יעוץ מס ומעניקים שירותים שונים לסוגי לקוחות שונים. בין אם אתם שכירים, פרטיים או עצמאיים תוכלו לקבל את הסיוע המתאים מיועץ מס בהתאם לנושא שבו אתם מתעסקים. כשכירים תוכלו לקבל מיועץ המס סיוע בבדיקת זכאותכם להחזרי מס. עובדים שכירים רבים אינם מודעים לכך שהם זכאים להחזר מס. אך אתם יכולים להשתמש בשירותיו של יועץ מס ולבדוק זאת. ישנן סיבות מגוונות המקנות זכאות להחזרי מס על פי חוק. ביניהן, קבלת החזר מס בגין הוצאות רפואיות, בגין אשפוז קרוב משפחה במוסד, החזרי מס לעולים חדשים בתנאים מסוימים ועוד. במידה ותמצאו זכאים להחזר מס, יועץ המס יסייע לכם במילוי הטפסים הנדרשים וילווה אתכם לאורך כל התהליך של הגשת הבקשה. במידה ואתם עצמאיים או בעלי עסק, תוכלו לקבל שירותי יעוץ מס שיסייעו לכם בהתנהלות שלכם מול גופים כגון מס הכנסה או ביטוח לאומי. יועץ מס יטפל עבורכם בכל הנושא של דו"חות שנתיים וטפסים שעליכם למלא ולהגיש למס הכנסה. בנוסף יועץ המס ידאג למלא ולהגיש הצהרות הון עבור העסק שלכם. חשוב שיועץ מס מומחה יטפל בטפסים אלו על מנת שהם ימולאו בצורה ברורה, מפורטת ומדויקת. ישנם גם יועצי מס שמתמחים בדיני עבודה ומעניקים שירותים נוספים כגון ייעוץ וליווי עסקי, סיוע בהשגת מימון ועוד. יועץ מס אינו בהכרח רואה חשבון או מנהל חשבונות, ישנה הכשרה ספציפית עבור המקצוע של יעוץ מס. יועצי מס עוברים הכשרה והסמכה ועליהם להיות מורשים על מנת שיוכלו לעסוק בכך. כאשר אתם נפגשים עם יועץ מס חשוב לוודא שהוא מורשה על מנת שתזכו לשירות אמין ומומחה. יעוץ מס הוא תחום רחב הכולל בתוכו חוקים רבים מאוד, חלקם חוקים קטנים אשר כאזרחים אנחנו לא מכירים. לכן יועץ מס הוא אדם בעל ידע רחב ומעמיק בתחום המיסוי והחקיקה בנושא על מנת שהוא יוכל לספק לכם שירות מקצועי ולסייע לכם בצורה הטובה ביותר.