טכנאי מזגנים מומלץ בקריית שמונה

בקריית שמונה ישנם טכנאי מזגנים מוסמכים שישמחו להעניק לכם שירות תיקון מזגנים או התקנת מזגנים חדשים בבית או במשרד. טכנאי מזגנים מוסמך מתמצא בכל סוגי המזגנים הקיימים בשוק, כולל הדגמים הכי חדישים ומובילים ויודע כיצד לאתר את התקלות בצורה מדויקת ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר. טכנאי מזגנים מקצועי עושה את עבודתו בצורה אמינה, יסודית וברמה גבוהה ומהווה השקעה בטוחה עבור הכסף שלכם. בחירה בטכנאי מזגנים לא מנוסה, יכולה להביא להוצאות כספיות מיותרות בשל עבודה מרושלת ותקלות שחוזרות על עצמן. לשם כך באתר מידעפון תוכלו למצוא טכנאי מזגנים מומלץ בקריית שמונה על מנת שתהיו בטוחים שאתם משלמים על איכות. בין אם אתם מעוניינים להתקין מזגן חדש בבית או במשרד, להחליף מזגן קיים, לתקן תקלה במזגן, לבצע ניקוי תעלות האוורור ועוד, טכנאי מזגנים מומלץ יעמוד לרשותכם ויוכל להעניק לכם שירות ברמה גבוהה ובמקצועיות. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון תמצאו מגוון של טכנאי מזגנים מומלצים בקריית שמונה ובצפון.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 9 עסקים
פרטים נוספים
עסק מומלץ

גבי קירור

שירות ותיקונים

רסקו 90, קריית שמונה

גבי קירור שירות תיקונים ליחידות מיזוג אוויר בקריית שמונה. מספק שירות תיקון מקררים ביתיים ומסחריים, תיקון מקפיאים וחדרי קירור והקפאה. בנוסף גבי קירור מתמחה בתיקון מזגנים בגליל העליון ומעניק שירות תיקון מזגנים מקצועי ואמין. ממוקם ברסקו 90 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט ראה מודעה שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

בראל יריב חשמלאי

עבודות חשמל ומיזוג אויר

קריית שמונה

בראל יריב חשמלאי - עבודות חשמל ומיזוג אויר. קבלן רשום מס' 26466. מורשה מתח גבוה.

סוכן מורשה עולם המיזוג. קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קירור מ.מ. מוריס ממן

הנדסאי חשמל

אחד העם 45, קריית שמונה

קירור מ.מ. מוריס ממן הנדסאי חשמל. שירות ותיקון מקררים ביתיים, מסחריים ומזגנים. תכנון ובניית מתקני קירור, חדרי קירור והקפאה, מתקני מים קרים, ביצוע עבודות חשמל.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

וסרמן מיזוג אויר וקירור

תכנון ובניית מתקני קירור

קריית שמונה

וסרמן מיזוג וקירור. שירות ותיקון למקררים ביתיים ומסחריים, מזגנים. תכנון ובניית מתקני קירור, חדרי קירור והקפאה, תיקון דודי שמש וחשמל. עבודה אחראית ומקצועית.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

קור גל. ירון בן יאיר 18 שנות נסיון

קרור, מזגנים, מכירה, התקנה ושירות

הוורדים 6/2, קריית שמונה

ירון מיזוג אויר-קור גל. מורשה כל החברות. שירות, מכירה והתקנה לפרטיים ולתעשיה.

18 שנות נסיון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

א. אמפר - שירות מהקיבוץ

מעבדה אזורית בקיבוץ

א. אמפר - שירות מהקיבוץ. מעבדה אזורית בקיבוץ. שירותי מיזוג אויר וקירור. תיקון מכונות כביסה, כרטיסי אלקטרוניקה לתעשיה. אמינות ואחריות. קיבוץ שניר הגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

א.ד. אחזקות חשמל

אבי דדון הנדסאי חשמל

קריית שמונה

אבי דדון הנדסאי חשמל. א. ד. אחזקות חשמל.

תכנון וביצוע עבודות חשמל, תעשיה, פיקוד ובקרה, מגורים, צימרים, גופי חימום, הגדלת חיבורי חשמל לבתים. אמינות, מקצועיות ושירות מהיר 24 שעות ביממה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

עם הזרם - עמירם

חברה לשירותי חשמל בע"מ

ראש פינה

עם הזרם-חברה לשירותי חשמל בע"מ. ביצוע כל עבודות החשמל. אחזקת מתקנים במתח גבוה, תעשיה, עבודות רשת, הגדלת חיבור, בניין, בקרים מתוכנתים, התקנת אזעקות, מערכות גילוי אש ועשן, אחזקת חשמל בקיבוצים, עבודות קירור ומיזוג. בהנהלת עמירם ראש-פינה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אילן - מקור הקירור והמיזוג

עבודה אחראית עם צוות מקצועי

שירותי קירור, מיזוג אויר ואיוורור, יעוץ, מכירה והתקנות מזגנים, מכירת מקררים ומקפיאים ביתיים ומסחריים, חדרי הקפאה ומקררים ביתיים.

צוות מקצועי.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 9 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מאגד את כל טכנאי המזגנים בקריית שמונה ובגליל העליון. דרך אתר מידעפון תוכלו למצוא טכנאי מזגנים מומלץ בקריית שמונה וליצור איתו קשר ישירות דרך האתר. בלחיצת כפתור אחת תקושרו אל טכנאי המזגנים שבחרתם לייעוץ, הזמנה לבדיקה או התקנת מזגן.


יש שפע של טכנאי מזגנים בשוק, אך לא בהכרח כולם אמינים. ההשקעה הכספית והזמן שתבזבזו על טכנאי מזגנים לא אמין אינם שוות את החסכון בחיפוש או במחיר. באתר מידעפון תמצאו בחיפוש מהיר וקל טכנאי מזגנים מומלץ בקריית שמונה וכך לא תבזבזו זמן בחיפושים באתרים שונים.


טכנאי מזגנים מעניקים שירות הן בהתקנת מזגנים חדשים לבית או למשרד והן בתיקון תקלות שונות במזגנים. טכנאי מזגנים מקצועי יכיר את כל סוגי המזגנים בשוק וידע כיצד יש להתקין אותם וכן יהיה בעל ניסיון רב באיתור התקלות ומציאת הפתרון המתאים עבור כל תקלה. בין התקלות השונות שיכולות להיווצר במזגן, יכול להיות מחסור בגז שהיא התקלה הנפוצה ביותר במזגנים. המחסור יכול לנבוע מדליפה בגז או מפני שנגמר הגז, ולכן יש להתמודד עם התקלה בהתאם לסיבה שלה. מחסור בגז יכול להביא לכך שהמזגן לא יפעל לחלוטין ולכן מילוי גז במזגנים הוא קריטי.


תקלה נוספת שיכולה להיות היא כאשר המדחס של המזגן מקולקל. רכיב זה הוא רכיב רגיש במזגן שיכול להוביל לתקלות מכניות וחשמליות. טכנאי מזגנים מוסמך ידע לזהות האם ניתן להחליף את המדחס או שנדרש פה פתרון אחר כגון החלפת מזגן.


אם אתם נתקלים בריח לא נעים הנובע מהמזגן יכול להיות שהפילטר של המזגן מלוכלך. לשך כך דרוש החלפת מסנן המזגן על ידי טכנאי מזגנים, פעולה זריזה ולא מורכבת.


ישנם טכנאי מזגנים המעניקים שירות 24 שעות ביממה, טכנאי מזגנים המגיעים לבית הלקוח במהירות ומבצעים את ההתקנה כך שלא תצטרכו להמתין המון זמן עד שיהיה לכם מזגן חדש, פועל ועובד בבית.


ישנן תקלות נוספות במזגנים בהן אתם יכולים להיתקל, לכן חשוב ליצור קשר עם טכנאי מזגנים מוסמך ולקבל את הטיפול הנכון עבור המזגן שלכם כדי שאתם תוכלו ליהנות ממנו.