חנות מחשבים בקריית שמונה

היום חנויות מחשבים בקריית שמונה מציעים מגוון רחב של שירותים. שלא כמו פעם, שחנויות מחשבים בקריית שמונה התמקדו רק במכירה של מחשבים חדשים ותיקון מחשבים, היום ניתן לקנות המון מוצרים נלווים למחשבים כמו מצלמות גו פרו, ראוטרים (נתבים) ניידים שיאפשרו גלישה ניידת למחשבים ניידים מכל מקום בעולם, אביזרים לטלפון נייד, תיקון מסכים שבורים של פלאפונים בקריית שמונה, מכירה של רחפנים כמו Mavic Pro ורחפן Spark בקריית שמונה והגליל העליון בהם ניתן לצלם את הנופים המדהימים של עמק החולה וצפון הארץ, בחנות המחשבים בקריית שמונה ניתן למצוא גם מגבירי קליטת wifi לעסקים ולבתים פרטיים המגבירים את קליטת האינטרנט בבתים גדולים ומפעלים בצפון, מטענים מהירים לניידים מחברות מובילות בעולם, מדפסות צבע איכותיות לבית ולעסק ממיטב החברות כמו hp, Epson, canon, סורקים איכותיים, סורקים ניידים, מדפסות קטנות וניידות להדפסת תמונות מהמכשיר הנייד ללא צורך בכבלים, מגוון מקלדות מקצועיות לגיימרים בצפון ועכברים ארגונומיים המקלים את העבודה היום יומית בעבודה על המחשב. את כל הפתרונות הנ״ל ועוד ניתן למצוא בחנויות המחשבים המובילות בצפון כמו אל פי מחשבים או או אמ סי באתר מידעפון, מדריך העסקים של הצפון.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 13 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

אל פי מחשבים

לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים

מרכז מסחרי בניין צחר, קריית שמונה

אל. פי. מחשבים לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים. מחשבים אישיים, מחשבים ניידים מכל החברות, טלפונים ניידים מכל הסוגים, סורקים, מדפסות, תקשורת, מצלמות ותוכנות. מח' מכירות, מחלקת שירות, מצלמות אבטחה, מעבדת קונסולות, מעבדת סלולר. שירות ואיכות ללא תחרות!

פתוח: 09.00-19.00 רצוף, יום ו' 9.00-14.00. פקס: 04-6903389

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

י. ד. להב (להב מחשבים)

מחשבים וציוד היקפי בע"מ

א.תעשיה ליד כפר השעשועים, קריית שמונה

להב מחשבים-מכירת מחשבים וציוד היקפי, רשתות תקשורת, תכנון והקמת רשתות תקשורת סיבים אופטיים+נחושת, התקנת שרתים והטמעתם, יעוץ והדרכה, ניהול ואחזקת רשתות ושרתים באתר הלקוח, תכנון, יעוץ והקמת מצלמות אבטחה כולל צפיה מרחוק. מורשה אפל.

אזור התעשיה ליד כפר השעשועים.

זה העסק שלי

גלעד מחשבים

טכנאי מחשבים ורשתות מקצועי

מושב נאות גולן,

גלעד מחשבים הינה חברה המנוהלת על-ידי גלעד כהן עם ניסיון בתחום למעלה מ-10 שנים. בין שירותינו: מתן פתרונות מתקדמים לכל בעיות המחשב, מכירת מחשבים וציוד היקפי מכל הסוגים, מתן שרותי מעבדה לקהל הפרטי, העסקי, המוסדי והציבורי, מתן פתרונות להקמה ותחזוקת רשתות, הדרכות מחשב, גיבוי ושיחזור נתונים, תחזוקה שוטפת, תמיכה מרחוק, תחזוקת שרתים ועוד.. אנו מתחייבים לעמידה בלוחות זמנים, מחירים הוגנים, יחס אדיב ומקצועי.

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 13 עסקים

כאשר אתם מחפשים חנות מחשבים בקריית שמונה אתם בוודאי מחפשים את החנות הטובה ביותר בגליל העליון המוכרת ומעניקה שירות מחשבים בקריית שמונה. חנויות מחשבים כאלה יש הרבה. מידעפון מאגד את כל חנויות במחשבים בקריית שמונה והגליל העליון ביחד עם יתר העסקים בצפון. כאמור, חנות חשבים בקריית שמונה מחזיקה היום עובדים מקצועיים היכולים לסייע לכם לפתור כל בעיה במחשב האישי שלכם או במחשב הנייד שלכם, כמו אותם עובדים בחנויות המחשבים יתנו לכם פתרונות תקשורת חכמים, ייעוץ על קניית מחשב חדש בקריית שמונה, עדכון גרסאות למערכות הפעלה כמו ווינדוס ומערכות הפעלה של אפל, יסייעו לכם לרכוש את המחשב המושלם בשבילכם. למה חשוב לרכוש מחשב שיורכב במיוחד בשבילכם, זאת משום שלכל אחד מתושבי הצפון יש דרישה משלו וצרכים שמתאים רק לו, ולכן, כשאתם מגיעים לחנות מחשבים בקריית שמונה כמו אל פי מחשבים, תוכלו לדבר עם אחד מנותני הישרות בחנות ולהסביר לו על הצרכים שלכם בנוגע לקניית מחשב חדש. כמובן שהתהליך חוסך עלויות מיותרות ואתם נהנים ממחשב מושלם עבורכם. כידוע, כיום יש המון סוגים של מחשבים מהמון חברות מובילות בעולם אך כדי להימנע מקניית מחשב חדש שלא באמת יצדיק את המחיר שלו ואת הצרכים שלכם, אותם מוכשרים בחנויות המחשבים בקריית שמונה יעזרו לכם בכך. מבין החנויות בקריית שמונה תוכלו למצוא את אל פי מחשבים, חנות מחשבים מובילה בקריית שמונה והגליל העליון, שם ניתן לקנות המון גאדג׳טים מכל החברות בעולם, אם זה עכברים ארגונומיים לעבודה קלה ומהירה על המחשב, מקלדות נוחות לכתיבה מהירה, כיסאות מחשב לאנשים שעובדים שעות על המחשב וצריכים כיסא איכותי למחשב בצפון, ראוטרים נייחים וניידים שיסייעו לכם לגלוש במהירות באינטרנט בכל מקום שתבחרו לגלוש באינטרנט בגליל העליון, מחשבי פיסי לגיימרים, מחשבים אפל למעצבים גרפיים בצפון, טאבלטים ואייפדים של אפל, מדפסות צבע ושחור לבן בין אם הזרקת דיו ובין אם מדפסות לייזר, רחפנים עם צילום 4k בצפון שתוכלו לצלם כל צילום ווידאו ותמונת סטילס באיכות מדהימה בכל טיול שתלכו אליו בקריית שמונה והגליל העליון, מצלמות כיס ומצלמות מקצועיות, מיקרופונים למחשב, מצלמות ווידאו איכותיות למחשבים בצפון, מסכי מחשב ברזולוציות גבוהות לעבודה מקצועית או למשחקי מחשב שדורשים מחשבים חזקים, כרטיסי ווידאו למשחקים חזקים, קונסוליות משחקים כמו סוני פלייסטיישן ואקסבוקס בקריית שמונה ומשחקים לקונסוליות המשחקים. חנויות המחשבים המניקות שירות כזה הן או אמ סי בקריית שמונה ואל פי מחשבים בקריית שמונה לצד חנויות מחשבים רבות בקריית שמונה.