חנויות מחשבים בקריית שמונה

מחפשים חנות מחשבים באיזור קריית שמונה?

מידעפון קריית שמונה איגד עבורכם את כל חנויות המחשבים בקריית שמונה כדי שתוכלו לחסוך זמן בחיפושים באתרים שונים ולהנות ממאגר מרוכז, חיפוש מהיר,יעיל וקל והכל במקום אחד! בקריית שמונה יש מספר חנויות מחשבים מקצועיות, איכותיות ואמינות שישמחו לעמוד לשירותכם בכל עניין. בחנות תוכלו להנות משירות ייעוץ שניתן על ידי צוות אדיב ובעל ניסיון וידע רב בתחום. בין אם אתם מתלבטים איזו מצלמה לקנות, מה המחשב בעל המעבד הכי מהיר בשוק או סמארטפון עמיד למים אתם מוזמנים לפנות לאחת מחנויות המחשבים בקריית שמונה ולזכות בשירות איכותי. מלבד היצע רחב של מוצרים כגון מחשבים ניידים, מצלמות, ציוד צילום, סמארטפונים, טאבלטים, גאדג'טים וכו' תוכלו למצוא בחלק מהחנויות גם שירותי תיקון ומעבדה בחנויות מחשבים כמו אל פי מחשבים לטיפול במגוון תקלות שונות. את כל המידע המלא על חנויות המחשבים בקריית שמונה תוכלו למצוא במידעפון קריית שמונה – מדריך העסקים של הצפון. 

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 12 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

אל פי מחשבים

לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים

מרכז מסחרי בניין צחר, קריית שמונה

אל. פי. מחשבים לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים. מחשבים אישיים, מחשבים ניידים מכל החברות, טלפונים ניידים מכל הסוגים, סורקים, מדפסות, תקשורת, מצלמות ותוכנות. מח' מכירות, מחלקת שירות, מצלמות אבטחה, מעבדת קונסולות, מעבדת סלולר. שירות ואיכות ללא תחרות!

פתוח: 09.00-19.00 רצוף, יום ו' 9.00-14.00. פקס: 04-6903389

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

גלעד מחשבים

טכנאי מחשבים ורשתות מקצועי

מושב נאות גולן,

גלעד מחשבים הינה חברה המנוהלת על-ידי גלעד כהן עם ניסיון בתחום למעלה מ-10 שנים. בין שירותינו: מתן פתרונות מתקדמים לכל בעיות המחשב, מכירת מחשבים וציוד היקפי מכל הסוגים, מתן שרותי מעבדה לקהל הפרטי, העסקי, המוסדי והציבורי, מתן פתרונות להקמה ותחזוקת רשתות, הדרכות מחשב, גיבוי ושיחזור נתונים, תחזוקה שוטפת, תמיכה מרחוק, תחזוקת שרתים ועוד.. אנו מתחייבים לעמידה בלוחות זמנים, מחירים הוגנים, יחס אדיב ומקצועי.

זה העסק שלי

פי. סי. ג'י. מחשבים - אלי גבאי

מכירה ושירותי מעבדה לאזור הצפון

מרכז מסחרי במשרד אמישראגז, קריית שמונה

פי סי ג'י מחשבים. מכירה ושירותי מעבדה. תיקון ושידרוג כל סוגי המחשבים, הסרת תוכנות ריגול ווירוסים, גיבוי מידע, שיחזור מידע מכוננים לאחר קריסה, מכירת מערכות מחשב חדשות וציוד הקפי, התקנת מערכות הפעלה, תוכנות הגנה ותוכנות משרדיות. בתיקון מעל 24 שעות ניתן לקבל מחשב חלופי. עברנו למשרד אמישראגז במרכז מסחרי

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 12 עסקים

איזה חנויות מחשבים יש בקריית שמונה?


מידעפון קריית שמונה מציג מגוון רחב של חנויות מחשבים בקריית שמונה שמציעות שירות אמין, איכותי ומקצועי. חנויות המחשבים בקריית שמונה ידועות באנשי צוות מנוסים בעלי ניסיון של שנים בתחום, שישמחו להציע לכם את שירותיהם ולייעץ לכם בכל שאלה או התלבטות שיש לכם. בנוסף, תוכלו למצוא בחנויות היצע רחב של מוצרים דיגיטליים כגון מחשבים נישאים, סורקים, מדפסות, מצלמות, פילטרים, עדשות מקצועיות, מצלמות גו פרו מהדגמים הכי חדשים, סמארטפונים, טאבלטים, מצלמות אבטחה, כרטיסי זיכרון והרשימה עוד ארוכה.. 


ייבוא של הדגמים הכי חדשים בשוק מחברות עולמיות כמו סאמסונג, פוג'י, ניקון ועוד ואחריות של היבואן על מגוון מוצרים. החנות המובילה בקריית שמונה בתחום המחשבים היא אל. פי. סי מחשבים שנמצאת במרכז מסחרי בניין צחר בקריית שמונה. את המוניטין שלה היא רכשה בזכות שנים של לקוחות מרוצים, צוות מקצועי ומנוסה שמעניק מגוון רחב של שירותים וידע בתחום המחשבים. באל. פי. סי תוכלו למצוא כמעט כל דבר שחלמתם עליו, החל ממחשבים נישאים ונייחים, מסכים, מצלמות וציוד צילום, סורקים, מדפסות, מצלמות אבטחה, כרטיסי זיכרון, סוללות ועוד! בחנות יש מספר עמדות ייעוץ בהן תוכלו לשבת ולקבל שירות אישי ומקצועי. בנוסף ליד אל פי מחשבים יש מעבדה שעובדת בשיתוף עם החנות ובה תוכלו לתקן בעיות שונות שנוצרו במחשב, בפלאפון או לשלוח משם את המכשיר שלכם לתיקון במעבדה ברחבי הארץ. או. אם. סי מחשבים היא חנות מחשבים מקצועית שממוקמת במרכז צבי בקריית שמונה. צוות החנות בעלי ניסיון רחב בתחום המחשבים, הסלולר והמצלמות והם מעניקים שירות מצוין, איכותי ואמין. באו. אם. סי תוכלו לרכוש פלאפון חדש ממגוון הדגמים הכי חדשים בשוק, מחברות בינלאומיות וכולל אחריות לתקופה מסוימת. בנוסף לציוד סלולר ומחשבים, או. אם. סי מציעה גם ציוד רחב בתחום הצילום: מצלמות, עדשות, פילטרים, חצובות, רצועות נשיאה, ציוד לסטודיו ועוד. וואי. אן. אס מחשבים היא חנות סלולר ואביזרים ממוקמת ברחוב יעקב מלול בקריית שמונה. בחנות תוכלו למצוא מחשבים נישאים, ניידים, מעבדת תיקונים, רשתות ותקשורת, מדפסות, ציוד נלווה למחשב ועוד. כל זה בשירות מקצועי, אדיב ומנוסה שישמח לעמוד לשירותכם בכל עת. 


למידע נוסף אודות חנויות מחשבים בקריית שמונה, חפשו במידעפון קריית שמונה – מדריך העסקים של הצפון.