חנויות מחשבים בצפון

חנות מחשבים בצפון ניתן למצוא בקלות במידעפון מדריך העסקים בצפון המאגד את כל חנויות במחשבים בקריית שמונה ובגליל העליון. טיפ: אם אתם מתכוונים לקנות מחשב חדש יש להבין את הצרכים שלכם ולהסביר אותם לאנשי המקצוע בחנויות המחשבים המובילות בצפון ובכך לחסוך עלויות רבות. לדוגמא, מעצבים גרפיים ישלמו מחיר יקר על מחשב חזק ועוצמתי לעומת אנשים שהיכולות הגרפיות של המחשב אינן חשובות להם. מחשבים בצפון ניתן לרכוש בתצורות שונות וממגוון יצרנים ומערכות הפעלה וחשוב להבין מה המחשב המתאים ביותר לכם. צרו קשר עם חנות מחשבים בקריית שמונה עכשיו וקבלו הצעת מחיר ושירות מעולה. מחנויות המחשבים המובילות בקריית שמונה תוכלו למצוא את אל פי מחשבים חנות מקצועית המציעה מגוון רחב של מוצרים נלווים למחשבים, התקנת מצלמות אבטחה ומעבדת מחשבים מקצועית. 

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 12 עסקים
פרטים נוספים
זה העסק שלי

וואי. אן. אס. מחשבים

ASUS מחשבי המותג הטובים בעולם

יעקב מלול 6, קריית שמונה

וואי.אן.אס. מחשבים-שירות מעולם אחר... מעבדת מחשבים, מכירה, ציוד היקפי רחב, מצלמות אבטחה במעגל סגור לבית ולעסק. מחשבים אישיים ונישאים, ציוד נלווה למחשב, רשתות תקשורת. רח' יעקב מלול 6.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

גלעד מחשבים

טכנאי מחשבים ורשתות מקצועי

מושב נאות גולן,

גלעד מחשבים הינה חברה המנוהלת על-ידי גלעד כהן עם ניסיון בתחום למעלה מ-10 שנים. בין שירותינו: מתן פתרונות מתקדמים לכל בעיות המחשב, מכירת מחשבים וציוד היקפי מכל הסוגים, מתן שרותי מעבדה לקהל הפרטי, העסקי, המוסדי והציבורי, מתן פתרונות להקמה ותחזוקת רשתות, הדרכות מחשב, גיבוי ושיחזור נתונים, תחזוקה שוטפת, תמיכה מרחוק, תחזוקת שרתים ועוד.. אנו מתחייבים לעמידה בלוחות זמנים, מחירים הוגנים, יחס אדיב ומקצועי.

זה העסק שלי

י. ד. להב (להב מחשבים)

מחשבים וציוד היקפי בע"מ

א.תעשיה ליד כפר השעשועים, קריית שמונה

להב מחשבים-מכירת מחשבים וציוד היקפי, רשתות תקשורת, תכנון והקמת רשתות תקשורת סיבים אופטיים+נחושת, התקנת שרתים והטמעתם, יעוץ והדרכה, ניהול ואחזקת רשתות ושרתים באתר הלקוח, תכנון, יעוץ והקמת מצלמות אבטחה כולל צפיה מרחוק. מורשה אפל.

אזור התעשיה ליד כפר השעשועים.

זה העסק שלי

פי. סי. ג'י. מחשבים - אלי גבאי

מכירה ושירותי מעבדה לאזור הצפון

מרכז מסחרי במשרד אמישראגז, קריית שמונה

פי סי ג'י מחשבים. מכירה ושירותי מעבדה. תיקון ושידרוג כל סוגי המחשבים, הסרת תוכנות ריגול ווירוסים, גיבוי מידע, שיחזור מידע מכוננים לאחר קריסה, מכירת מערכות מחשב חדשות וציוד הקפי, התקנת מערכות הפעלה, תוכנות הגנה ותוכנות משרדיות. בתיקון מעל 24 שעות ניתן לקבל מחשב חלופי. עברנו למשרד אמישראגז במרכז מסחרי

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 12 עסקים

חנויות המחשבים בקריית שמונה מציעות מגוון רחב של מוצרים אביזרי מחשב וג׳אדג׳טים.  אם אתם מחפשים לקנות מחשב חדש חשוב להבין את הצרכים שלכם על מנת להימנע מקניית מחשב יקר עם מפרט עשיר שלא יהיה לכם בו שימוש כלל. מחשבים יקרים בדרך כלל מכילים כרטיסי ווידאו חזקים במיוחד המתיאים למעצבים גרפיים ואנימטורים, כרטיסי הווידאו (נקראים גם כרטיס גרפי) המיועדים לצרכים גרפיים מציגים על המצג גרפיקה בעלת רזולוזיה גדולה במהירות בזק. כאשר כרטיס הווידאו אינו חזק מספיק, הגרפיקה על המצב יראה באיכות ירודה, לפעמים איכות מפוקסלת, ולכן צריך כרטיס גרפי לעבודה זריזה ומקצועית. כאמור כרטיס הגרפי הוא חלק יקר במערכות מחשב אך גם מסך המחשב יכול להגיע לסכומים גדולים מאותה הסיבה. כיום ניתן לרכוש מסכי מחשב ברזולוזיה ממש גבוהה המכילה יותר מ-4000 פיקסלים שנקראת גם 4k ומסכים אלה מייקרים במאות אחוזים את מחיר המסך. כיום ניתן למצוב בחנויות במחשבים בקריית שמונה מסכים איכותיים ולא יקרים יחסית שיתנו לכם תוצאות מעולות ומתאימות לצרכים שלהם. חשוב להדגיש כשאתם מבקשים מחנות מחשבים בקריית שמונה ובגליל העליון לרכוש מסך מחשב, רצוי שאותה חנות, תבין את הצרכים שלכם. לעבודה משרדית אין צורך כלל במסך מחשב יקר וניתן להסתפק במחשב מחשב סטנדטי. מסגי מחשב מגיעים בכמה מידות סטנדרתיות פחות או יותר, ומחירם גם משתנה בהתאם לגודל המסך. מסך מחשב גדול, יכול להגיע ל40״ אפילו יותר ומסכים כאלה מיועדים במיוחד לגיימרים. עובדים בעבודה משרדית אינם צריכים מסך גדול ויכולים להסתפק במסך של 21 אינץ׳. בנוסף למסך המחשב קיים מרכיב חשוב והוא הזיכרון הפנימי שנקרא גם RAM בשפה המקצועית, כמות הזיכרון הפנימי משפיעה מאוד על מחיר המחשב ואין להוסיף יותר מדיי זיכרון פנימי אם אין בו צורך. כונן קשיח - הארד דרייב - הינו מרכיב חשוב שמשפיע על מחיר המחשב ורצוי לרכוש כונן של לפחות 2 טרה בית בכל מחשב. היום גודל הקבצים גדלה, וקצב הורדת הקבצים משתפרת מיום ליום ואתם יכולים למצוא את עצמכם ממלאים כחצי טרה בית במהירות רבה. ולכן כדי להשקיע בכונן קשיח איכותי ובעל נפח גדול. חברות המחשבים מציעות פחות או יותר את אותו המפרט, רב החברות מריצות ווידוס בתור מערכת ההפעלה, מערכת הווידנוס ידועה בריבוי תקלות ויכולת הידבקות גבוהה בווירוסים. חברת אפל לעומת זו מריצה את מערכת ההפעלה שלה על מערכת OS המוגנת בפני ווירוסים ויציבה הרבה יותר. החיסרון היחיד הוא שמחירי מחשבי אפל גבוה בהרבה ממחשבי פיסי רגילים. כפי שציינו, חשוב לדעת מה המטרות שלכם או של ילדיכם, לפני שאתם רוכשים מחשב בקריית שמונה והגליל העליון. חנויות המחשבים כמו או אם סי או אל פי מחשבים בקריית שמונה תציע לכם מגוון רחב של מחשבים כמו גם חנויות מחשבים אחרות בקריית שמונה. מידעפון מדריך העסקים של הצפון מאגד עבורכם את כל חנויות המחשבים בקריית שמונה, הגליל העליון וצפון הארץ.