וטרינרים בצפון

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 7 עסקים
זה העסק שלי

דר' אורית שריר - וטרינרית

מרפאה במושב כחל

דר' אורית שריר וטרינרית. כירורגיה, רנטגן, אולטראסאונד, מעבדה, ביקורי בית. מושב כחל בגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דר' גיל שביט

מרפאה וטרינרית יסוד המעלה

יסוד המעלה

דר' גיל שביט - מרפאה וטרינרית יסוד המעלה. אורטופדיה, אולטראסאונד, רנטגן דיגיטלי חדיש, אנדוסקופיה, מעבדה ביסוד המעלה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אנימל קלאב

רשת חנויות ציוד ומזון לחיות מחמד

טרומפלדור 29, קריית שמונה

אנימל קלאב (חוות רוטוויל) - רשת חנויות ציוד ומזון לחיות מחמד. משלוחים חינם ציוד ומזון מגוון לכלבים, חתולים, מכרסמים, זוחלים, דגים וציפורים. מחלקת דגים גדולה ומפוארת. פנסיון, אילוף וביטוחים. Dr. PET - לפרווה בריאה, לאנרגיה חיונית ולחיזוק המערכת החיסונית. מספרת כלבים. שרות וטרינרי. סניף קצרין (מאחורי הקאנטרי) טל' 04-6850680.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דר' רענן רפאלי - וטרינר

מרפאה וטרינרית

מתחם הגפן א. תעשיה דרומי, קריית שמונה

דר' רפאלי רענן - וטרינר,

במתחם הגפן אזור תעשיה דרומי, קריית-שמונה.

נייד חרום 24 שעות ביממה 052-4711211

זה העסק שלי

דר' עדי זמירי - וטרינרית

ביקורי בית

יסוד המעלה

דר' עדי זמירי - רופאה וטרינרית - יסוד המעלה הגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דר' שירה בן-הלוי

מרפאה וטרינרית קיבוץ שדה נחמיה

שדה נחמיה

דר׳ שירה בן-הלוי, מרפאה וטרינרית בקיבוץ שדה נחמיה.

דר׳ שירה מבצעת חיסונים, חיסונים נגד כלבת, עיקורים וסירוסים לחיות מחמד, אשפוז הכלב או החתול בהשגחה רפואית, צילומי רנטגן, בדיקות דם, טיפולים רפואיים וכירורגיים, טיפולים מונעים, טיפול בשברים, פצעי נשיכה, הרעלה, סלי אימוץ, התקנת שבבים.

עונים לקריאות חירום 054-2424578

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

דר' אלכס וייס

מרפאה וטרינרית בקיבוץ דפנה

ד"נ גליל עליון, דפנה

דר' אלכס וייס רופא וטרינר, מרפאה בקיבוץ דפנה.

חיסונים, כירורגיה, אולטראסאונד, רנטגן דיגיטלי חדשני, מעבדת דם, אנדוסקופיה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 7 עסקים

וטרינרים בצפון

כמו שהרופא הוא בעל מקצוע חשוב ומרכזי בחיינו, כך הווטרינר הוא בעל המקצוע החשוב ביותר עבור חיות המחמד שלנו. כל מי שיש לו כלב, חתול, סוס, ארנבת או כל חיה אחרת, יודע כי וטרינר טוב הוא נכס של ממש! באיזור הצפון יש לא מעט וטרינרים איכותיים במיוחד, אליהם ניתן להגיע באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון. וטרינר מקצועי ואיכותי יודע כיצד לטפל בצורה טובה בכלבים, חתולים, סוסים, ארנבות, חמוסים וחיות רבות נוספות. אז אם אתם גרים באיזור הגליל העליון או התחתון, באיזור רמת הגולן, באיזור הכנרת, בקרית שמונה, טבריה, עכו או ביישובים אחרים בצפון, דעו כי בכל הקשור לווטרינרים בצפון, האופציות שלכם הן איכותיות במיוחד!

אילו שירותים מספקים הווטרינרים בצפון?

הווטרינרים בצפון הם בהחלט ברמה גבוהה והשירותים שלהם רבים ומגוונים. בקליניקות רבות של וטרינרים בצפון יש תאי אשפוז ואפילו חדרי ניתוח מיוחדים. בעלי החיות מגיעים לקליניקות של הווטרינרים בצפון עם מגוון בעיות רפואיות והמטרה של הווטרינר היא לרפא את החיה ולפתור את הבעיה הרפואית בצורה הטובה ביותר האפשרית. בין השירותים שנותנים וטרינרים בצפון ניתן למנות את הבאים - חיסונים, סירוסים, עיקורים וניתוחים שונים, וגם מגוון טיפולים מניעתיים (כמו חיסוני כלבת למשל). חלק מהקליניקות פועלות 24 שעות ביממה וניתן לעשות בהן צילומי רנטגן, אולטרסאונד, גסטרוסקופיה ועוד. כמובן שבתחום זה יש גם חשיבות לפן האנושי ולא רק לפן הרפואי, ולכן כדאי לבחור בווטרינר שאתם מתחברים אליו ושאתם מרגישים שייתן את הכל עבור חיית המחמד שלכם. מומלץ גם לערוך סקר שוק ולהשוות מחירים וניתן לעשות זאת באמצעות השירותים של מידעפון.

וטרינרים מובילים באיזור הצפון

באמצעות מידעפון - מדריך העסקים והתושבים של הצפון המאגד בתוכו את בעלי המקצוע המובילים בצפון, תוכלו להגיע אל הווטרינרים המובילים בצפון, כדוגמת דר' אורית שריר, דר' גיל שביט, דר' עדי זמירי, דר' רענן רפאלי, דר' אלכס וייס ועוד. אם אתם רוצים את הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלכם, מומלץ להגיע אל הווטרינרים הטובים ביותר, וניתן לעשות זאת בקלות באמצעות מידעפון!

מידעפון מדריך עסקים והתושבים בצפון מביא לכם את מיטב בעלי המקצוע בצפון וביניהם וטרינרים בצפון - בקטגוריית וטרינרים בצפון תוכלו למצוא מגוון וטרינרים בצפון, וטרינרים בגליל העליון, וטרינרים בקריית שמונה. מבין הוטרינרים בצפון תוכלו למצוא את המרפאות הבאות: דר' אורית שריר - כחל, דר' גיל שביט - יסוד המעלה, דר' עדי זמירי - יסוד המעלה, דר' רענן רפאלי - קניון נחמיה קריית שמונה. מידעפון מדריך העסקים בצפון המאגד את כל בעלי המקצוע בצפון.

וטרינרים בצפון | וטרינרים | מספרות כלבים | בעלי חיים