התקנת וילונות בד בקריית שמונה

קניתם וילונות חדשים לבית? מחפשים מתקין וילונות מקצועי בקריית שמונה? באתר מידעפון תמצאו את כל מתקיני הוילונות בקריית שמונה לנוחותכם. יש סוגים רבים של וילונות בד בעלי פונקציות שונות כגון וילונות הסטה, וילונות הרמה, וילונות על מסילה חשמלית או ידנית ועוד. לכן לשם התקנתם דרוש איש מקצוע המתמחה בהתקנת וילונות בד בקריית שמונה. בקריית שמונה ישנם מתקיני וילונות המתקינים את כל סוגי הוילונות כגון וילונות מסילה, וילונות הצללה, וילונות האפלה ועוד במחירי התקנה שונים. מתקין וילונות מקצועי בקריית שמונה מגיע עד בית הלקוח ומתקין את הוילון בהתאמה מדויקת תוך וידוא תקינות הפונקציונליות של הוילון. בין אם אתם מעוניינים להתקין וילון במטבח, להתקין וילון בסלון או להתקין וילון בחדר השינה, מתקיני וילונות בקריית שמונה יוכלו להעניק לכם שירות התקנת וילונות בד מקצועי ואמין.  טיב הטפט והפרקט בקריית שמונה בהנהלת אריק בן לולו מעניק בין היתר גם שירותי התקנת וילונות בד בקריית שמונה בבית הלקוח באדיבות ובמקצועיות רבה.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 4 עסקים
זה העסק שלי

מרפדיית נוי - הובלה מבית הלקוח ובחזרה

שדה נחמיה

מרפדיית נוי - סלונים, כורסאות, כסאות ישיבה וכריות, בדי ריפוד ווילונות, תפירת וילונות לפי הזמנה. הובלה מבית הלקוח ובחזרה - אטי גולן, קיבוץ שדה נחמיה הגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

רשת גלילה

המבחר הגדול בצפון של וילונות ורשתות גלילה

מנחם בגין 125/1, קריית שמונה

רשת גלילה בניהולו של איציק רחמים, ספק מורשה משרד הבטחון. המבחר הגדול בצפון של וילונות ורשתות גלילה. סוכן מורשה של "צלון"- הפתרון לכל חלון. דלתות הרמוניקה, וילונות בהפעלה ידנית וחשמלית. רשתות נגד יתושים וברחשים-בכל משיכה של הרשת מתבצע ניקוי אוטומטי. אנטי סאן לחלונות. שירות ומחיר ללא תחרות.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

וילונות אלה

עיצוב ותפירת וילונות. עיצוב ומכירת מטפחות ראש.

כיכר צה"ל, קריית שמונה

עיצוב ותפירת וילונות מכל סוגי הבדים.

תיקון לכל סוגי הבגדים.

עיצוב ומכירת מטפחות ראש.

זה העסק שלי

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר...

אולם תצוגה במקום

אזור תעשיה דרומי, קריית שמונה

כיסוי - וילונות בעיצוב אחר... סוכן מורשה צלון, עיצוב ותפירת וילונות, וילונות סטנדרטיים, כריות, מפות. אולם תצוגה במקום. כל סוגי ההצללה: וילונות ולרטיקלים, תריסי אלומיניום ועץ, גלילות בד, מיקדו, דלתות הרמוניקה ועוד. דלתות מתקפלות המשלבות זכוכית ועץ. חדש! מחלקת פרקטים וטפטים. אזור התעשיה ק.שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 4 עסקים

בקריית שמונה תמצאו מתקיני וילונות מקצועיים המתקינים וילונות בד מכל הסוגים במקצועיות רבה ובמהירות. מתקיני וילונות מתמחים בהתקנת וילונות בד בקריית שמונה על כל סוגי המסילות. התקנת וילונות על מסילה חשמלית, ידנית ועוד. התקנת וילונות בקריית שמונה מתבצעת בבית הלקוח ומתקין מגיע עם כל הציוד הנדרש על מנת להתקין את הוילון בצורה בטוחה ומדויקת. מתקיני וילונות מתקינים את כל סוגי הוילונות שיש החל מוילונות הרמה, וילונות הצללה, וילונות גלילה, וילונות רומאיים ועוד. לאחר שבחרתם את הוילון אותו תרצו לתלות בחדר השינה, במטבח או בסלון תוכלו להזמין דרך אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון מתקין וילונות בקריית שמונה שיגיע עד אליכם ויתקין עבורכם את כל הוילונות ברחבי הבית או המשרד. מתקיני וילונות בקריית שמונה מעניקים שירותי התקנת וילונות בד בגליל העליון וגם התקנת וילונות בצפון. אם אתם גרים בסביבת קריית שמונה או ברחבי הצפון, באתר מידעפון תוכלו למצוא את כל מתקיני הוילונות בצפון ולבחור את מתקין הוילונות הקרוב ביותר אליכם בחיפוש מהיר!


מתקיני וילונות בקריית שמונה מעניקים שירותי התקנת וילונות בקריית שמונה לבתים פרטיים, משרדים, בתי עסק, מלונות ועוד. אם אתם מחפשים מתקין וילונות אמין ומקצועי באתר מידעפון תוכלו למצוא מתקיני וילונות מומלצים שיעניקו לכם שירות התקנת וילונות מהיר ואיכותי.


בין העסקים המומלצים באיזור קריית שמונה, תמצאו את טיב הפרקט והטפט קריית שמונה בניהולו של אריק בן לולו. טיב הפרקט והטפט מתמחה בשיווק, מכירה והתקנה של וילונות ומוצרי הצללה מחברת העיצוב המובילה בארץ דומוס. דרך טיב הפרקט והטפט תוכלו לעצב את הבית שלכם בוילונות איכותיים וקלאסיים במגוון סגנונות ולהעניק לבית שלכם תחושה מיוחדת. טיב הפרקט והטפט מבצע את עבודתו באדיבות רבה ובמקצועיות ומגיע עד בית הלקוח להתקנת וילונות בד בקריית שמונה, התקנת מוצרי הצללה בקריית שמונה, דלתות אקורדיון, התקנת פרקטים ועוד.


בנוסף, א.פ. שטיחים דקוראל הממוקם באיזור התעשייה בקריית שמונה מעניק שירות התקנת וילונות בד בקריית שמונה בבית הלקוח על ידי מתקיני וילונות מוסמכים.ב א.פ. שטיחים דקוראל קריית שמונה תמצאו את כל סוגי הוילונות החל מוילונות ונציאיניים, וילונות רומאים, וילונות גלילה, וילונות ורטיקאלים ועוד.