ביטוח

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 16 עסקים
זה העסק שלי

ארז הגליל - ביטוח ופיננסים

ארז חזן

ת"ד 48, יסוד המעלה

ארז חזן ביטוח ופיננסים. שירותים לכל סוגי הביטוח: בריאות, ביטוח חיים, פנסיה, מנהלים, חסכון לילדים, סיעוד, משכנתאות, קופות גמל, קרנות השתלמות. מגדל, אלטשולר שחם, מנורה מבטחים, כלל. ת"ד 48 יסוד המעלה גליל עליון.

זה העסק שלי

ביטון יורם עורך דין וסוכן ביטוח

דיני עבודה, מיסים וקניין רוחני

בית ניסימיאן שד׳ תל-חי 77, קריית שמונה

עו״ד יורם ביטון, דיני עבודה, מיסים וקניין רוחני. סוכן ביטוח.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ביטוח גל בטוח סוכנות לביטוח

עמיחי יעקבזון, רינה גבאי

ת"ד 101, כפר יובל

גל בטוח - כל סוגי הביטוח מהחברות המובילות בארץ: מנורה מבטחים, הפניקס, שומרה, איילון, כלל. - ביטוחי חיים: ביטוח חיים פרט, ביטוחי מנהלים, ביטוח פנסיוני. ביטוח סיעוד ובריאות: המקיף ביותר בארץ. ביטוחים אלמנטריים: ביטוחי רכב, דירות ועסקים, חקלאי, צימרים, חבויות מקצועיות, ביטוחי משכנתאות.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

עיתים סוכנויות לביטוח בע״מ

יקי יעקב

מרכז מסחרי, קריית שמונה

עיתים סוכנויות לביטוח בע"מ - יקי יעקב, סניף צפון גליל עליון. בית בוסמת ת"ד 535 קריית-שמונה 11013

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ביטוח צחור מומחים לכל סוגי הביטוח

פגישת הכרות ללא עלות

הירדן 11 ק.שמונה,

משה צחור מומחה תחום אלמנטרי: רכב, דירות, עסקים, משאיות, מוניות, עובדים זרים, קבלנים, חקלאי, צימרים, אחריות מקצועית-דירקטורים ונושאי משרה. עדי לוי תחום חיים ובריאות: מנהלים, הסדרים פנסיונים, עצמאים, פרט, משכנתאות, סיכונים, קופות גמל-קרנות השתלמות, חסכונות פרט, תיקי השקעות, בריאות וסיעוד.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אלמליח ביטוחים

שירותי ביטוח

מרכז מסחרי, קריית שמונה

א - ב ביטוחים, אלמליח - כל שירותי הביטוח במקום אחד: רכב, דירות, ביטוח חיים, בריאות, סיעוד, ביטוח מנהלים, תעשיה, קופות גמל, קרנות השתלמות, חקלאות, צימרים ועוד...

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ביטוח כהן מאיר - סוכנות לביטוח

כל סוגי הביטוח

מ ר כ ז - מ ס ח ר י מתחת להסתדרות, קריית שמונה

כהן מאיר סוכן ביטוח - שירותים לכל סוגי הביטוח: ביטוח חיים, ביטוחי מנהלים, ביטוחי בריאות, סיעוד, קרנות פנסיה, קרנות פיצויים, קופות גמל, קרנות השתלמות. מגדל חברה לביטוח. מ. מסחרי מתחת לבית מועצת הפועלים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ביטוח סקיאן

הגדולה והאמינה בצפון

מרכז מסחרי, קריית שמונה

ביטוח סקיאן (נוסד בשנת 1976) - סוכנויות לביטוח ולפיננסים - סניף אצבע הגליל, גליל עליון ורמת הגולן. סוכנים מורשים: ביטוחי חיים, מנהלים, בריאות, סיעוד, דירות, עסקים, תעשיה, חקלאיים, צימרים, ימי, חו"ל, רכב. מרכז מסחרי קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ביטוח בני לוי

ביטוח פנסיוני, ביטוחי חיים, אלמנטרי לשכירים

בניין ר.וא 27, קריית שמונה

ביטוח בני לוי - הנהלת חשבונות, יעוץ מס וביטוח פנסיוני, ביטוח חיים וביטוחים אלמנטריים לששכירים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ביטוח יענקל'ה שמול

תכנון ויעוץ בכל ענפי הביטוח

ששת הימים 25, קריית שמונה

ביטוח יענקל'ה שמול - תכנון ויעוץ בכל ענפי הביטוח. מקצועיות, מומחיות, אחריות, אמינות. מייצג את חברות הביטוח: איילון, עיתים, שומרה, שירביט והכשרת הישוב.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 16 עסקים

ביטוח בצפון

כל אחד מאיתנו זקוק לביטוחים רבים מכל מיני סוגים ואין זה משנה היכן אנו גרים - במרכז, בצפון או בדרום. אם אתם גרים בצפון הארץ, בערים כמו עכו, חיפה, קרית שמונה, טבריה או ביישובים ובקיבוצים הקטנים יותר, אתם זקוקים מין הסתם למגוון רחב של ביטוחים כמו ביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח פנסיוני ועוד. יש חברות ביטוח רבות ואיכותיות בצפון הארץ, וכל אחד מתושבי הצפון יכול להיעזר בחברות הביטוח ובאנשי המקצוע שלהן. על מנת להגיע אל חברות הביטוח הטובות ביותר בצפון, ניתן להיעזר במידעפון - מדריך העסקים והתושבים של הצפון. עוד על חברות ביטוח בצפון בכתבה הבאה.

אילו חברות ביטוח יש בצפון?

מידעפון - מדריך העסקים והתושבים של הצפון, מאגד בתוכו את מיטב בעלי המקצוע באיזור הצפון הגליל העליון ורמת הגולן. ניתן למצוא במידעפון שורה ארוכה של בעלי מקצוע כמו גננים, מובילים, נהגים, מדבירים, אדריכלים ובעלי מקצוע נוספים. אם אתם מחפשים אנשים העוסקים בתחום הביטוח תוכלו לבחור מבין מגוון חברות הביטוח המופיעות במידעפון, למשל אלמליח ביטוחים, ארבס ביטוחים, ארז חזן - ביטוח ופיננסים, חזן ביטוחים, ביטוח גל בטוח, ביטוח דייסי שלמה ואייל, ביטוח יענקל'ה שמול, ביטוח כהן את יחזקאל, ביטוח כהן מאיר, ביטוח כנעני, ביטוח נורית לוינסקי, ביטוח סקיאן, עיתים סוכנויות לביטוח, ביטוח עדי לוי, ביטוח צחור ועוד. החברות הללו מספקות לתושבי הצפון (בכל האזורים - הכנרת, רמת הגולן, הגליל ועוד) את כל שירותי הביטוח הרלוונטיים והחשובים. 

כיצד בוחרים חברת ביטוח בצפון?

כאשר בוחרים בחברת ביטוח בצפון חשוב לברר לעומק באילו תחומים מתמחה החברה ואם יש לה את סוג הביטוח שאתם צריכים. מומלץ גם לברר מהו הניסיון של החברה בתחום ומהו הוותק של אנשי המקצוע העובדים בה. וכמובן, יש גם חשיבות רבה לרמת השירות ומחירים של הביטוח.

חשוב לזכור כי לא כל ביטוח מתאים לכל אחד ולא כל חברת ביטוח מתאימה לצרכים של כל אדם או משפחה. פוליסת ביטוח איכותית יכולה לפצות אתכם מפני סוגים רבים של פגיעות ונזקים כגון נזקי רכוש, נזקים בריאותיים ועוד, ולכן חשוב לבחור את חברת הביטוח בחכמה. באיזור הצפון יש מבחר גדול למדי של חברות ביטוח, כך שהבחירה הופכת לקשה עוד יותר. באמצעות מידעפון מדריך העסקים והתושבים של הצפון תוכלו לצמצם את הבחירה ולהגיע לחברת הביטוח בצפון המתאימה לכם ביותר.