בדיקת רכב לפני קנייה בקריית שמונה

מעוניינים לרכוש רכב יד שניה באיזור קריית שמונה והגליל העליון? רצוי שתבצעו בדיקת רכב לפני קנייה בקריית שמונה על מנת שתרכשו רכב במצב תקין שיאפשר לכם נהיגה בטוחה על הכביש. כאשר רוכשים רכב יד שניה, יש לבצע בדיקה מעמיקה של מספר פרמטרים חלקם באופן אישי כגון בדיקת אמינות המוכר ממנו תרכשו את הרכב וחלקם באופן מקצועי כגון בדיקת תקינות הרכב ומערכות הרכב השונות. רכש משומש בעל היסטוריית שימוש לעיתים עבר תיקונים וטיפולים במוסך, אשר לפעמים מורידים את השווי שלו במכירה או אף תאונת דרכים אשר הותירה נזקים ברכב. ישנם אנשי מקצוע אשר מתמחים בבדיקת רכב לפני קנייה בקריית שמונה שישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ויסודי, ולבצע בדיקה מקיפה של כל מערכות הרכב מול הנתונים המקוריים של הרכב על מנת לבצע הערכה של תקינות הרכב והחלקים הדורשים תיקון. במכון בידוק רכב בקריית שמונה תוכלו לקבל מסמך מפורט מחייב המסכם את כל נתוני הרכב ומצבו הנוכחי, על מנת שתוכלו להחליט האם כדאי לכם לרכוש אותו והאם מחיר הרכב הוגן.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים
זה העסק שלי

מוסך חרמון (מרכז שירות חרמון בע"מ)

מורשה מאזדה ופורד

אזור התעשיה, קריית שמונה

מוסך חרמון - מרכז שירות חרמון בע"מ, מורשה מאזדה ופורד. תיקוני רכב כלליים, בנזין ודיזל בהנהלת איציק ושלמה. אזור התעשיה הדרומי קריית-שמונה

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

הגליל העליון

מוסכים. הובלות, מכירת רכב. גרירת רכב. מכון רישוי. תח' סונול.

אזור התעשיה, קריית שמונה

הגליל העליון. 70 שנים העליון בתובלה. הובלות, מוסכים, גרירה וחילוץ רכב, מכון רישוי, חשמל ומיזוג רכב, כיווני פרונט, צמיגים ותיקון תקרים, מחסן חלפים, שמנים, מסגריית רכב, שטיפה, פחחות רכב, שירותי מוטורולה, מכירת רכב, תחנת תדלוק סונול.

זה העסק שלי

מוצניק בדיקת רכב לקניה

מורשה משרד התחבורה

אזור המלאכה, קריית שמונה

מוצניק בדיקת רכב לקניה, מכון מורשה משרד התחבורה לבדיקת רכב לפני קניה בקריית שמונה. מוצניק מומחים לבדיקות כל סוגי הרכבים. מוצניק, בטוח שבדקת טוב. איזור מלאכה קריית שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מוסך דמרי - בדיקות רכב במחשב

תיקוני רכב כלליים, הכנה לטסט

אזור התעשיה הדרומי, קריית שמונה

מוסך דמרי ממוקם באיזור התעשייה הדרומי בקריית שמונה, מתמחה בבדיקות רכב במחשב. בנוסף, מוסך דמרי מעניק מגוון תיקוני רכב כלליים. במוסך ניתן לעשות הכנה לרכב למבחן טסט שנתי. מוסך דמרי בקריית שמונה מתמחה ברכבי סובארו, רנו, פיג'ו, פורד ומיצובישי.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מוסך מחניים - בדיקת רכב לפני קניה

מוסך כללי

מוסך מחניים מוסך בגליל העליון ומפיץ מורשה לרכבי שטח של סוכנות עופר אבניר. אולם תצוגה חדשני עם מבחר אופנועים, טרקטורונים, אופנועי ים, רכבי 4X4. קיבוץ מחניים גליל עליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

ביטון בגליל שירותי רכב

מכונאות, מיזוג, חשמל, דיאגנוסטיקה ואביזרים

אזור תעשיה צפוני, קריית שמונה

מוסך ביטון בגליל. מכונאות רכב, מיזוג אויר לרכב, חשמל רכב, דיאגנוסטיקה ממוחשבת, מחלקת 4x4: אביזרי רכב ותוספות מיוחדות. מבחר מקצועי של מערכות שמע לרכב, ריפודים, מצברים ואביזרי רכב, שטיפת רכב.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים

אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל מכוני בדיקת הרכבים בקריית שמונה המעניקים שירותי בדיקת רכב לפני קנייה לכל תושבי הגליל העליון וקריית שמונה. בנוסף, אתר מידעפון מציג את כל המוסכים בקריית שמונה והגליל העליון המעניקים שירות בדיקת רכב מקצועי לבחירתכם. ישנם שיקולים שונים בביצוע בדיקת רכב במוסך או בדיקת רכב במכון בדיקת רכב בקריית שמונה. במכון בדיקת רכב תקבלו בסיום הבדיקה מסמך מפורט המחייב מבחינה משפטית אותו תוכלו להציע לבעל הרכב הנמכר במקרה והתגלו תקלות שונות ברכב הדורשות טיפול ותיקון או הורדה של מחיר הרכב בהתאם לשווי התקלות שהתגלו. לעומת זאת, במוסך עלות בדיקת רכב היא זולה יותר ממכון בדיקה בדרך כלל. מומלץ לבצע בדיקת רכב משומש במוסך בו הרכב טופל במסך השנים על מנת שתוכלו לראות את היסטוריית הרכב ולבדוק איזה טיפולים הוא עבר במשך השנים.במהלך בדיקת רכב בודקים בנוסף האם הרכב המשומש עבר תאונה על ידי בדיקת שלדת הרכב ובדיקה צבע הרכב ותיקוני פחחות שונים. בנוסף, בבדיקת רכב יד שניה במוסך או במכון בידוק רכב מבצעים בדיקה יסודית של כל מערכות הרכב השונות כגון מערכת מיזוג אוויר, תקינות מנוע, בדיקת בלמים, בדיקות שחיקת רכב, נזילות, מערכת קירור מנוע, מערכת חשמל רכב ועוד על מנת לוודא את תקינות המערכות השונות. בנוסף תבוצע בדיקה של תיבת ההילוכים, בדיקת מערכת ההצתה ועוד. במידה והתגלו תקלות ברכב במהלך בדיקת הרכב בקריית שמונה תוכלו לבחור ולהבין בעזרת אנשי המקצוע האם כדאי לרכוש את הרכב במצבו הנוכחי. בנוסף, תוכלו לקבל תמונת מצב יותר מדויקת אודות השווי האמיתי של הרכב והאם המחיר שהציע בעל הרכב הוא מחיר הוגן או לא. בנוסף, תוכלו לקבל הצעת מחיר מוסך מורשה בקריית שמונה על שווי התיקונים הדרושים לרכב במידה וצריך. באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגדנו עבורכם את כל המידע אודות בדיקת רכב לפני קנייה בקריית שמונה על מנת שתבצעו קניית רכב מושכלת במוסך מקצועי ואמין בקריית שמונה או מכון בדיקת רכב בקריית שמונה.