באגט שווארמה בצפון

בקריית שמונה תוכלו למצוא המון מקומות שמגישים באגט שווארמה במגוון סוגים וטעמים. באגטים עם בשרים על האש, באגט שווארמה, באגט אנטריקוט, באגט מעורב ירושלמי ועוד! בקרית שמונה תוכלו למצוא המון מקומות שמגישים באגטים עם מגוון של סלטים טריים, תוספות ושתיה במחירים משתלמים ושירות מצוין! אם בא לכם להתפנק בבאגט חם עם שווארמה, טחינה וסלטים יש המון מקומות שישמחו לפנק אתכם. יש לא מעט מקומות שמתמחים בשווארמות מעולות ועסיסיות, קציצות על אש, נקניקיות, פרגיות על האש ועוד. תוכלו לבחור את הרטבים שאתם אוהבים, חומוס, טחינה, חריף ועוד ואת הסלטים שאתם רוצים בתוך הבאגט כמו סלט ירקות קצוץ טרי, סלט כרוב, סלט חצילים, חמוצים ועוד. אם בא לכם להישאר בבית ולהזמין, יש מקומות רבים שמגישים באגטים בקרית שמונה ועושים משלוחים עד הבית. פשוט התקשרו לבית העסק ובצעו את ההזמנה שלכם. לשם כך אתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון איגד עבורכם את כל המקומות בקריית שמונה שמגישים באגטים כדי שתוכלו להנות ולהזמין באגט חם וטעים בלי בעיה! פשוט היכנסו לאתר מידעפון וחפשו באגטים בקריית שמונה ותמצאו את הרשימה המלאה של כל המקומות בחיפוש קל ומהיר.

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים
זה העסק שלי

שווארמה ציון

רח' סלינגר 7, מרכז רסקו, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

השווארמה של סולמני

רסקו, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

באגט שלומי

שווארמה. חזה עוף. פרגיות. מעורב ירושלמי. נקניקיות. קציצות.

מ.מסחרי בית בסמת, קריית שמונה

רעבים לבאגט טעים עם בשרים על האש? בבאגט שלומי שממוקם בשדרות תל חי תוכלו להזמין מגוון של בשרים מעולים כגון שווארמה, מעורב ירושלמי, נקניקיות, חזה עוף, פרגיות, קציצות ועוד. בתוספת של מגוון סלטים טריים תרכיבו לעצמיכם באגט מהסרטים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שווארמה פרדס-חנה

בניין ר.וה. בפינה, קריית שמונה
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

פלאפל והשווארמה של אהרון

רסקו 76, קריית שמונה

הפלאפל והשווארמה של  אהרון כשר למהדרין.

הכי נקי שיש.

רסקו 76 קריית-שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שווארמה גולני

קניון הגליל העליון, חצור הגלילית
אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 6 עסקים

מתחשק לכם לאכול היום באגט חם וטעים עם בשר? באגט שווארמה עם תוספות ושתיה או באגט עם שניצל חם? בקריית שמונה תוכלו למצוא אינספור מקומות שמגישים באגטים עם מגוון תוספות, סלטים ובשרים שונים. בין אם מתחשק לכם באגט מעורב ירושלמי, באגט עם קציצות וטחינה, באגט עם נקניקיות או באגט עם שניצל הבית תוכלו למצוא מגוון רחב של מקומות שיגישו לכם באגטים טעימים ומעולים. תוכלו להנות מבאגט בגדלים שונים, עם תוספות כגון צ'יפס ומגוון רחב של סלטים טריים שהוכנו באותו היום כגון סלט ירקות קצוץ, סלט כרוב, סלט חמוצים, סלט חצילים, מלפפון בנפרד, עגבניה בנפרד ועוד. בכל מקום תבחרו את הבשר שאתם רוצים בבאגט ויכינו עבורכם את הבשר הטרי על המקום. יש גם מבצעים משתלמים של ארוחות מלאות כולל תוספות ושתיה כך שתוכלו להנות מהכל בארוחה אחת. בקרית שמונה יש מגוון של מקומות שמתמחים בבאגטים ובכל אחד מהם תוכלו להנות משירות מצוין, אדיב ומפנק כך שלא תצאו רעבים ותחזרו גם בפעם הבאה לעוד. בין המקומות בקרית שמונה שמגישים באגטים תוכלו למצוא את באגט שלומי שממוקם בשדרות תל חי על הכביש הראשי. באגט שלומי מציע מגוון רחב של בשרים על האש כמו שווארמה, פרגיות, מעורב ירושלמי, פרגיות, נקניקיות ועוד עם מגוון רחב של תוספות וסלטים טריים. תוכלו לבחור לשבת במקום ולאכול או להזמין הביתה ולהנות משירות משלוחים שבאגט שלומי מציע לכל האיזור. בנוסף, תוכלו להתפנק בשווארמה מעולה בבאגט הצפון שממוקם במרכז העיר בשדרות תל חי. באגט הצפון כבר קיים במשך שנים ומפורסם בזכות השווארמה המעולה שלו, אם בא לכם להתפנק בשווארמה בבאגט, בפיתה או בלאפה עם מגוון תוספות וסלטים אתם מוזמנים להגיע לבאגט הצפון ולהנות מארוחה מעולה. בקרית שמונה יש עוד המון מקומות שמגישים באגטים טריים וטעימים עם מגוון של בשרים ותוספות. את הרשימה המלאה של כל המקומות תוכלו למצוא באתר מידעפון מדריך העסקים של הצפון שאיגד עבורכם את כל המקומות שמגישים באגטים בקריית שמונה.