* איתני הטבע

 

 

איתני הטבע 2015

 

 

eitan_header

חברת "איתני הטבע" עוסקת בתחום התיירות וטיולי הג'יפים בצפון באזור הגליל והגולן, הג'יפים שלנו מטופלים ונשמרים במצב מכני מעולה על מנת למנוע תקלות במהלך הטיול. הג'יפים נהוגים בידי נהגים אחראיים ומנוסים. מעל הכל חשוב לנו שלקוחותינו יצאו מרוצים ואנחנו תמיד מקפידים על מסלולים איכותיים, פינוקים לאורך הדרך והדרכה מקצועית ומעניינת.

כל המסלולים המוצעים מלווים בהדרכה ופינוקים של תה וקפה, עוגה ופירות העונה.
ניתן לקבל הדרכה באנגלית.
ניתן להזמין ג'יפים פתוחים או סגורים.
ניתן לשלב בטיולי הג'יפים גם ארוחות בשטח.

להלן מספר הצעות למסלולי טיול ג'יפים:

טיול כרמים | משך הטיול - 3 שעות 

סיור מומלץ לחובבי היין. טיול ג'יפים בין כרמים מובחרים בגליל העליון, טיול בין הכרמים בהדרכת כורם בכיר והסבר על שיטות גידול, זני ענבי יין ועוד נושאים מרתקים, טעימת יינות בוטיק ומזטים בשטח.

נחל דישון, רמת דלתון, יער ביריה | משך הטיול - 3 שעות
 תאור המסלול: נצא ממושב שדה אליעזר (צומת יסוד המעלה) ונתחבר לנחל דישון הזורם בחורף, בדרך נראה פריחות, נתרשם ממצוקי נחל דישון ונמשיך לרמת דלתון ונחלוף על פני הכרמים באזור. נעצור ביקב רימון או יקב דלתון (לבחירתכם) לסיור וטעימות למשך 45 דקות. נמשיך לכיוון יער ביריה - יער קק"ל הננטע בשנות השישים ובו נקודות חמד רבות, נעצור להפסקת תה/קפה והסבר מנקודת התצפית בהר יבנית. נקודת התצפית היא בגובה 905 מטר מעל פני הים וצופה על הכנרת, עמק החולה והגולן. נמשיך בטיול ונבקר בבית הכנסת העתיק בנבוריה.
בקעת יחמור, קרן נפתלי, סיור ביקב | משך הטיול - 3 שעות
תאור המסלול: נצא ממושב שדה אליעזר (צומת יסוד המעלה) דרך היציאה המערבית של המושב, נטפס לבקעת יחמור ונמשיך לנקודת תצפית מדהימה בקרן נפתלי, נצפה על עמק החולה מן הגובה ונראה בבירור את האגמון ושמורת החולה, השדות ורמת הגולן. במהלך התצפית נתפנק עם תה צמחים.
נמשיך לסיור וטעימות באחד מהיקבים במושב רמות נפתלי. נרד בדרך מאתגרת לעיינות עינן ונתחבר לכביש 90.
עמק החולה, רמת הגולן | משך הטיול - שעתיים
תאור המסלול: נצא בג'יפים מצומת יסוד המעלה/צומת מחניים וניסע לכיוון עמק החולה, נעצור לתצפית בתל אחסניה, נחצה את העמק ממערב למזרח ונחצה את הירדן על גשר הפקק. נבקר ב"ג'קוזי" - מעיין ובריכת שכשוך ונמשיך בג'יפים לדרדרה. נטפס למעיין שוח (הפג'ר) ונהנה שם מהפסקה של תה צמחים. נעלה על הג'יפים ונחזור דרך מטעי נשירים וכרמי זיתים למושבה יסוד המעלה. נייחד את הטיול להתרשמות מהגידולים החקלאיים המגוונים שיש בעמק ונקבל הסברים על תהליך יבוש האגם והשלכותיו האקולוגיות.
עמק החולה, רמת הגולן | משך הטיול - 3-4 שעות
תאור המסלול: נצא בג'יפים מצומת יסוד המעלה לכיוון עמק החולה, נעצור לתצפית בתל אחסניה, נחצה את עמק החולה ממערב למזרח ונחצה את הירדן על גשר הפקק. נטפס בציר אורך העולה לגולן במקביל לנחל ג'ילבון, נגיע לקו הביצורים הראשון של הסורים, נמשיך לכיוון קו ההגנה השני ונעצור בנקודת תצפית להפסקת תה והסבר. נמשיך במסלול ג'יפים מרתק ברמת הגולן ונגיע לפארק התעשיה של קצרין. נשלב ביקור באחת מהאטרקציות שיש למקום להציע לנו - יקבי הגולן, בית הבד של הגולן, מבשלת הבירה, מפעל מי עדן, מיצג "קסם הגולן" - מופע תלת מימדי על ארץ הגולן וההתיישבות בה, סיור בכרכרה צרפתית הרתומה לסוסים בפארק התעשיה ובית הכנסת העתיק.
סיום בפארק התעשייה בקצרין.
עמק החולה, רמת הגולן | משך הטיול - 2-3 שעות
תאור המסלול: נצא בג'יפים מצומת יסוד המעלה/צומת מחניים, נחצה את עמק החולה ונתרשם מהגידולים החקלאיים. נטפס במורדות המערביים של רמת הגולן דרך מעלה "החמדל" נעצור בנקודת תצפית על העמק ומפל החמדל. נמשיך במסלול ונחצה את הכפר הסורי העתיק  "דרבשיה" ונרד דרך מעיינות "עין תינה" בחזרה לעמק החולה.
מסלול אתגרי העובר בנוף מדהים.
טיול זריחה | משך הטיול - 2 שעות
תאור המסלול: נצא בג'יפים מצומת יסוד המעלה/צומת מחניים למסלול מעניין בעמק החולה, נראה ונחוש את העמק מתעורר ליום חדש. בשעות הזריחה ניתן להבחין בחיות בר רבות ובעונת הנדידה ניתן לבקר באגמון ולצפות במחזה המדהים של להקות העגורים והשקנאים היוצאות להמשך מסען. נתפנק בתה צמחים וקפה.
ספארי לילה | משך הטיול - 2 שעות
תאור המסלול: נצא בג'יפים מצומת יסוד המעלה/צומת מחניים, בשעות החושך למסלול מעניין בעמק החולה. בשעות אלו רבות מן החיות יוצאות ממחבואן וניתן לתצפת עליהן בסביבתן הטבעית. נעצור לתה וקפה.

טיול זריחה או שקיעה בנושא ציפורים-בהדרכת הצפר ומורה הדרך ניר אספיס. | משך הטיול - 2 שעות תאור המסלול: טיול ג'יפים בשעות הלא שיגרתיות של היום באזור עמק החולה במסלולי טיול באזור אגמון החולה ועוד נקודות בהן ניתן לתצפת על חיות הבר והציפורים, המסלול משתנה בהתאם לעונת השנה והערכה שלנו על מיקומן של החיות והציפורים.
בעונת הנדידה ניתן להצטרף לספירת העגורים ולטיבוע ציפורים. בתיאום מראש

טיול רומנטי לזוגות
טיול קצר המוקדש לרומנטיים שבינינו הכולל טיול בג'יפ, הגעה לנקודת חמד מרוחקת אליה ניתן להגיע רק ברכב שטח, פריסת מחצלת, מזרונים וכריות, הכנת תה וקפה, בקבוק יין ועוד פינוקים. יש אפשרות גם למדורה. לאחר האירגון הזוג ישאר לבדו ויאסף בחזרה בתאום טלפוני. יש אפשרות לשלב ארוחת גורמה בשטח, טיפולים אלטרנטיביים ועוד הפתעות.
טיול אופניים
הטיול מתאים לבעלי אופני שטח יציאה לטיול אופניים בליווי מדריך. ניתן לבחור מתוך מספר מסלולים באזור, אנחנו נדאג לכל הפרטים הלוגיסטיים.
המלצות שלנו: התחלת מסלול בחלק העליון של נחל דישון וירידה דרך הנחל למושב שדה אליעזר, טיול אופניים בעמק החולה ובאגמון.

אטרקציות בצפון ובאזור שניתן לשלב בטיולים:
צוק מנרה, סיורים וטעימות ביקבים ובתי בד, אגמון החולה, שמורת החולה, טיולי סוסים, טיולי טרקטורונים, ריינג'רים ותומקאר. סדנת מוזיקה, סדנת צחוק, סדנת שוקולד, סנפלינג ואומגה, קייקים, רפטינג, מוזיאונים

איתני הטבע | טיולי ג'יפים בצפון | ארוחות שטח | ימי כיף | סיורי כרמים | טעימות יין
 
מידעפון - מדריך עסקים בצפון

 

מידעפון נוסד בשנת 1974 ונועד לשרת את תושבי קריית שמונה וישוב הגליל העליון כגון ראש פינה, חצור הגלילת ושאר הקיבוצים והמושבים באיזור הגליל העליון. מידעפון קריית שמונה הינו מדריך עסקים המרכז את כל העסקים בקריית שמונה והסביבה. באתר, תוכלו למצוא עסקים לפי שמם ולפי התחום בהם הם עוסקים, כמו כן, תוכלו למצוא עסקים בצפון לפי ישוב מסוים בגליל העליון. מידעפון מכיל את כל העסקים באיזור הגליל העליון, דואג לעדכן את פרטיהם ולהשאר מעודכן בכל רגע נתון. במידעפון תוכלו למצוא בנוסף לעסקים גם אנשים המתגוררים בקריית שמונה ובשאר ישובי הגליל העליון ובנוסף להעזר במודעות דרושים בצפון. לוח דירות להשכרה בגליל העליון למידעפון מדריך עסקים מודפס באיכות גימור מעולה ומשרת כל כל ישובי הגליל העליון. באתר מידעפון ניתן למצוא עסקים בגליל העליון. מידעפון נוהל למעלה מ-36 שנה ע"י יעקב נדב. יעקב נדב, מי מעצב העל האגדי של הצפון, הקים את המקומון מידע 8 בקריית שמונה ולאחר מכן הקים גם את מידעפון. מידעפון מקדם את הישובים בגליל העליון וביניהם: קריית שמונה, ראש פינה, חצור הגלילית, כפר בלום, חוליות, קיבוץ עמיר, שדה נחמיה, גונן, מטולה, שדה אליעזר, יסוד המעלה, קצרין, מעיין ברוך, רמת הגולן, מרום גולן, כפר יובל, משמר הירדן, מרגליות, קדרים, משגב עם, קיבוץ דן, רמות נפתלי, אילת השחר, מחניים, כפר הנשיא, אמנון, כרכום, שאר ישוב, כפר גלעדי, דפנה, קיבוץ הגושרים, גדות, ברעם, חולתה, יפתח, יראון, כפר סאלד, להבות הבשן, מלכיה, מנרה, נאות מרדכי, סאסא, עמיעד, צבעון, שמיר, שניר, כחל, אליפלט, בית הלל, דישון, כורזים ושאר הישובים בצפון. כמו כן, מציע מידעפון תוכניות פרסום אטרקטיביות באתר, צרו קשר עוד היום עם מידעפון וקבלו הצעת פרסום אטרקטיבית באתר העסקים של הצפון. מידעפון מדריך עסקים בצפון.